Gå til innhold

Skal starte med prøverørsbehandling i august og nå tror jeg at jeg testa positivt.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi har prøvd i 3 år for å bli gravide, men har heldivis ikke fått det til siden mannen har utrolig lav sæd kvalitet, vi har holdt på kjempe lenge med medi 3 og fått medisiner osv tilslutt så ble vi henvist til prøverørs, og vi skal starte opp i august og egguthenting 14 dager etter.

Men nå Vet ikke om jeg skal svime av eller ikke, en del inni meg velger å tro som alltid at det er bare en skyggestrek og at jeg ikke er gravid. Jeg har vært så rar i det siste, jeg klikka på mamma forsi hun slafset når hun spiste og det endte med at jeg gikk og satt meg en annen plass for å spise😂😂 vi hadde avslutning i bh for han eldste guten min og jeg slet så mye med å holde meg for å ikke å gråte! Og den siste uken nå så er har jeg så utrolig vondt i puppene mine, klarer ikke å hoppe engang, jeg skal ikke ha mensen før om 4-5 dager men tok å kjøpte meg en test påå butikken og fikk dette som resultat. Ja jeg vet at det er et lite hat med alle "er jeg gravid" trådene men etter så mange år og med skuffelser, og denne alltid skygge streken så tror jeg faktisk at jeg fikk en positivtest nå, men måtte bare få andre til å se på det.

received_10154072685511066.jpeg

Anonymkode: 25890...8d1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ser uten tvil en strek, gratulerer TS :hoppendeglad:

Skrevet

Gratulerer så mye! 

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, Bokdamen skrev:

Jeg ser uten tvil en strek, gratulerer TS :hoppendeglad:

Tror jeg døøør❤ tok en ny test nå og den er like positiv! Etter så lang tid og mange tårer så har det endeli skjedd, jeg er så glad❤

• Liker 5
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tror jeg døøør❤ tok en ny test nå og den er like positiv! Etter så lang tid og mange tårer så har det endeli skjedd, jeg er så glad❤

Så fantastisk!!!! Merker jeg ble skikkelig glad på dine vegne nå. Hva sier mannen? 

AnonymBruker
Skrevet

Fantastisk. Gratulere med et lite mirakel på vei👏🏻❤️

Anonymkode: 69a0f...295

Skrevet

Åååh! Gratulerer! Lykke til videre! :):hjerte:

AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, Bokdamen skrev:

Så fantastisk!!!! Merker jeg ble skikkelig glad på dine vegne nå. Hva sier mannen? 

Han tørr ikke å ta feiringen på forskudd:P men vi skal ringe medi 3 på mandag å få dratt på ultralyd, stakkarsen har jo venta så lenge på dette, han er kjempe redd for at testene ikke fungerer😂

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Fantastisk. Gratulere med et lite mirakel på vei👏🏻❤️

Anonymkode: 69a0f...295

Takk❤

AnonymBruker
Skrevet

Så gøy, gratulerer så masse til begge to! :rodmer::hoppendeglad:Og lykke til på ultralyd og veien videre!

Anonymkode: b7406...57b

AnonymBruker
Skrevet

:hjerte::)

Anonymkode: 44dda...07b

AnonymBruker
Skrevet

Takk alle sammen❤

Skrevet

Gratulerer😊 ingen tvil at den er positiv

AnonymBruker
Skrevet

Gratulerer! Men er ikke noe å se på ul så tidlig, de kan ikke se at du er gravid engang. 

Anonymkode: 01e10...9f9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...