Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

:)

Anonymkode: 77aa8...802

Skrevet

10 :), enda flere hvis jeg regner på utbetalt lønn. Men jeg har spart til egenkapital på bolig en stund.

Skrevet

2. Det har holdt til nå ;)

AnonymBruker
Skrevet

0! Dessverre....Men vil forhåpentligvis få et par mnd lønnet der etterhvert :) 

Anonymkode: f58d7...c84

Skrevet

Nesten en. Er nettopp ferdig å studere, så vil få spart opp mer etterhvert. 

AnonymBruker
Skrevet

Fem netto månedslønner. Fordi jeg er redd for å miste jobben snart.

Anonymkode: 7ee11...4b8

AnonymBruker
Skrevet

1 og sparer. Går tregt med boliglån, barm og 1 inntekt 

Anonymkode: 1c005...e16

Skrevet

Det varierer fra minus 1 til pluss 3. Driver eget foretak så her går det mye opp og ned alt ettersom. :P Det meste jeg har hatt var vel 6-7 mnd. De pengene kom godt med da jeg kom inn i en "tørke-periode". Nå jobber jeg omtrent livet av meg, og håper jeg får tjent inn et par månedslønner jeg kan ha i buffer til høsten. :)

• Liker 1
Skrevet

Ingen

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er snart 50 år og har aldri hatt så mye som en mndslønn i buffer, men har alltid greid meg helt fint likevel. Svær buffer er oppskrytt.

Anonymkode: 940d0...35f

• Liker 5
Skrevet

3

Mvh Yvonne :heiajente: 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er snart 50 år og har aldri hatt så mye som en mndslønn i buffer, men har alltid greid meg helt fint likevel. Svær buffer er oppskrytt.

Anonymkode: 940d0...35f

Helt enig. Alle jeg kjenner, har husforsiking. Men ingen har trengt den. Husforsikring er oppskrytt.

Anonymkode: dfef4...f8b

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Nja, nå jobber jeg bare deltid da (studerer). Har 10-12 ganger hva jeg får utbetalt fra jobben per måned stående på konto. Dersom man slenger inn hva jeg får fra lånekassen også på beløpet blir det vel heller rundt 5-6-7. Dersom jeg hadde hatt en "ordentlig" jobb hadde det vært cirka 4-5. Har store planer om å spare mye mer når jeg får meg jobb etter endte studier :)

Anonymkode: 21623...635

AnonymBruker
Skrevet

Har 1 mill kr i buffer. Selger fitta mi og kommer ikke til å gi meg før jeg har 2 mill i buffer. :)

Anonymkode: fe226...0a2

Skrevet

Ingen. Prøver men pengene strekker ikke til 😕

• Liker 1
Skrevet

Omtrent tjue ganger utbetalt lønn.

AnonymBruker
Skrevet

1. Prioriterer først og fremst ekstra innbetaling på boliglånet. Det er et rammelån med lav rente, så kan ta ut derifra om det er krise.

Anonymkode: 20ae8...2bf

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

1. Prioriterer først og fremst ekstra innbetaling på boliglånet. Det er et rammelån med lav rente, så kan ta ut derifra om det er krise.

Anonymkode: 20ae8...2bf

Hvordan foregår det?

Betyr det at du kan ta ut penger fra boliglånet,( evt gebyrfritt), uten å måtte søke om lån?

Hvilken bank har du dette lånet i?

Det hørtes ut som en veldig smart ordning!

Anonymkode: d5aa2...97a

Skrevet

Er vant til å ha 2-3 ganger. Nå etter oppussing av leilighet er det vel nede i ca 1/4 av en månedslønn. Jobber med saken da :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...