Gå til innhold

Fikk plutselig mld etter 3 uker uten noe.....

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde gitt opp en fyr som jeg har møtt 1 gang, men vi har hatt jevnlig kontakt ca 4 mnd. Han bor i en annen by, derfor lite treff. Gav opp siden det har vært mye enveiskommunikasjon fra min side og jeg har tolket hans lite initiativ som liten interesse.

Vi møttes som sagt en gang, i min by. Det var utrolig god og avslappet kjemi. Følte jeg kjente han fra før. Jeg treffer ikke så ofte noen jeg synes er kjekke, får god kjemi med og som har livet sitt på stell.. Etter besøket hørte jeg ikke så mye, men fikk svar på mld jeg sendte. Etterhvert måtte jeg være mer direkte å spørre om han ville treffe meg igjen eller om jeg skulle legge energien min en annen plass. Vi er begge over 30 og burde være voksne og klare for lite tull..

Fikk til svar at han likte meg veldig godt, at han ikke hadde for vane å treffe snille og gode jenter som meg, men han ville ikke stresse seg inn i noe. Jeg svarte med at jeg ikke ville stresse meg inn i ett forhold, men ønsker å ha litt kontakt og å føle at den andre parten er interessert i å høre om jeg har det bra osv og ønske å holde ting litt ved like. Pga avstand også..

Lot han i fred i over en uke, for så å sende ny mld. Den fikk jeg ikke svar på. Så etter en ny uke, slettet jeg han på facebook og snapchat, for at jeg skulle komme meg litt videre. 

Og i dag, 3 uker siden siste mld jeg ikke fikk svar på. Får jeg mld om at han håper han ikke har såret meg og han håpet at jeg hadde det bra.

Jeg burde kanskje latt vær å svare, men svarte at jeg ikke forventet å få mld og at jeg ikke visste hva jeg skulle si.

Jeg får vel svar fra noen der ute som jeg ikke vil høre, men måtte bare lufte vettet litt :-/

Anonymkode: 1690b...2b9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville lagt meg litt bakpå ifht. denne karen, ikke virket så ivrig.........men jeg er veldig kostbar og stolt da. Du ba vell ikke om mitt råd, men måtte bare lufte vettet jeg også:-). Hvis han ikke gir seg og han fortsetter å vise interesse, så kan du jo vurdere å sende en sms.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde ikke giddi, en fyr som er intressert tar kontalt om han ønsker det,han venter ikke 3 uker.

Og dette har ingenting med det du spør,men jeg hadde også droppa han da han bor i en annen by,

avstand forhold kan funke,men stort sett ikke, og det er slitsom og unødvendig komplisert.

Finn deg en fyr i nærheten av deg som ER intressert i deg.

Anonymkode: 0ac9d...eb3

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

TS her.. Det var akkurat det jeg hadde gjort, gitt han opp og lagt meg mer enn langt bakpå. Og da plutselig kommer det en mld fra han :-/ 

Jeg er desverre ikke flink å være stolt og kostbar. Liker jeg en fyr, så vil jeg vise det..

Men jeg kjenner jo at jeg nå er litt redd for å bli skuffet igjen. Fordi jeg har brukt mye energi på denne fyren og vært endel lei meg. Og det var det jeg hadde bestemt meg for nå videre, ikke løpe etter mannfolkene om de ikke viser nok interesse. Ender jo bare opp med å bli såret og skuffet..

AnonymBruker
Skrevet

Høres ut som en stoner:P

Anonymkode: 83261...699

AnonymBruker
Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Høres ut som en stoner:P

Anonymkode: 83261...699

En stoner? Og det betyr?

AnonymBruker
Skrevet
39 minutter siden, AnonymBruker skrev:

TS her.. Det var akkurat det jeg hadde gjort, gitt han opp og lagt meg mer enn langt bakpå. Og da plutselig kommer det en mld fra han :-/ 

Jeg er desverre ikke flink å være stolt og kostbar. Liker jeg en fyr, så vil jeg vise det..

Men jeg kjenner jo at jeg nå er litt redd for å bli skuffet igjen. Fordi jeg har brukt mye energi på denne fyren og vært endel lei meg. Og det var det jeg hadde bestemt meg for nå videre, ikke løpe etter mannfolkene om de ikke viser nok interesse. Ender jo bare opp med å bli såret og skuffet..

Hold deg unna. Hadde han vært interessert hadde han brukt de 5 sekundene det tar på å svare deg og han hadde ikke latt en annen mann fått muligheten til å bli kjent med deg. Mest sannsynlig sjekket han om det fungerte med en annen og når det ikke gjorde det så sjekker han temperaturen hos deg for å se om du fortsatt er tilgjengelig. Vit og VIS at din tid er dyrebar og at han her har vist at han ikke er verdig hverken din tid eller krefter.

Anonymkode: bb28d...27e

• Liker 1
Gjest Sitronvann
Skrevet

Jeg syns det høres ut som om han fikk dårlig samvittighet og ville si unnskyld. Ikke noe mer enn det. Så får du se om han tar kontakt igjen.

Jeg hadde nok puttet han i bekjentboksen, og ikke gjort noe mer. Ballen ligger hos han, og du er like fri til å gjøre det du vil,  for han skrev jo ingenting om at han ville ha noen ny sjanse.

AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, Sitronvann skrev:

Jeg syns det høres ut som om han fikk dårlig samvittighet og ville si unnskyld. Ikke noe mer enn det. Så får du se om han tar kontakt igjen.

Jeg hadde nok puttet han i bekjentboksen, og ikke gjort noe mer. Ballen ligger hos han, og du er like fri til å gjøre det du vil,  for han skrev jo ingenting om at han ville ha noen ny sjanse.

Min første tanke var og at han hadde dårlig samvittighet og ville kvitte seg litt med den.. Se om det var noe respons. Men jeg synes og det er unødvendig, jeg var akkurat kommet meg ovenpå og sluttet å tenke så mye på han. Og der... Pling, mld.. 

Nei han har ikke spurt om noe ny sjanse. Han skrev videre at jeg ikke trengte å svare, han ville høre om jeg hadde det bra..?!..

Gjest Sitronvann
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Min første tanke var og at han hadde dårlig samvittighet og ville kvitte seg litt med den.. Se om det var noe respons. Men jeg synes og det er unødvendig, jeg var akkurat kommet meg ovenpå og sluttet å tenke så mye på han. Og der... Pling, mld.. 

Nei han har ikke spurt om noe ny sjanse. Han skrev videre at jeg ikke trengte å svare, han ville høre om jeg hadde det bra..?!..

Typisk tegn på dårlig samvittighet og mulig forsøke å ordne opp. Du bestemmer hvor du går videre. Du veit inni deg hva som er sant og hva du vil gjøre. Følg det. 

AnonymBruker
Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det høres virkelig ikke ut som om han vil plukke opp igjen noe, han vil nok bare utrykke beklagelse og dårlig samvittighet. Ikke skriv noe mer til ham, det vil ikke gjøre ting bedre, snarere tvert imot. 

Anonymkode: 0ce33...037

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...