Gå til innhold

"Turn off" Historier :)!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Nå er det snart ferietid for min del hvor jeg skal tilbake hvor jeg hadde mine barndom og undoms sommrer. Så satt å mintes tiden min der oppe i nord, da ett spesielt minne slo meg og jeg kunne ikke noe annet enn å le.

Jeg var rundt 16 og på fest. Jeg var ikke akkurat uskyldig, da jeg hadde hatt min seksuelle debut året før med kjæresten min som det på dette punktet det var slutt med. Jeg hadde hatt ett godt øye til en kjekk fyr flere sommre på rad og han virket gira tilbake. Vi satt i sofaen, og etter en lang kveld med hete blikk og kontakt, strøk meg over arma og jeg kjente det sittret i hele meg. Jeg tenkte inni meg at dette kan bli noe bra idé vi begynte å kline. Da datt hele illusjonen sammen. For dårlige klining hadde jeg aldri opplevd! Ei heller siden. Han var gira, og alt jeg ville var å gå hjem dit jeg var på besøk. Jeg glemmer aldri følelsen over hvor skuffet jeg var.

Når jeg ser tilbake tenker jeg at jeg må ha vært bra hormonell og fjortis. Synes nesten mest synd på han som trodde han skulle få seg noe, men som ente opp med ei som oppførte seg som ei skikkelig luremus. Jeg hadde iallefall skamvett til å avvise han på en pen måte. Men hver gang jeg så han ved senere anledninger kunne jeg ikke gjøre annet enn å grøsse inni meg de første årene. Nå har det gått over og jeg er redd for at hvis jeg ser han igjen vil jeg sprute ut i latter.

Flere her som har minst ei "Turn off" Historie :)?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, flere. 

Han kjekke som synes det var kjempefestlig å prompe høyt da vi kom hjem til han. Han så på meg og skrattlo mens han feis. Jeg gikk hjem.

han som hadde så hard og spiss tunge da vi klinte at han kunne drept noen med den. Relax!

Han som stinket så ille i skrittet at jeg måtte løpe og kaste opp da jeg dro av trusa hans. Stakk hjem!

AnonymBruker
Skrevet

En dude som holdt meg nede i sengene med armene og sa "gi meg, gi meg" når jeg snudde fjeset mitt fordi jeg IKKE ville kysse han.. -_- 

Anonymkode: adad8...0d6

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Var sammen med en type når jeg var yngre, som hadde problemer med kviser. Dette i seg selv brydde jeg meg ikke noe særlig om. Men en gang når i skulle kline, ser jeg at den ene kvisen i munnviken hans sprekker foran øynene mine. Det var tidenes turn off. Vi slo opp rett etter det..... I flere år etterpå ble jeg fysisk dårlig av å tenke på det! :fnise:

Anonymkode: 60d51...4d9

• Liker 3
Skrevet (endret)
Den 6/26/2016 at 12.07, AnonymBruker skrev:

.

Endret av Feyfeyhey
  • Liker 1
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Var sammen med en type når jeg var yngre, som hadde problemer med kviser. Dette i seg selv brydde jeg meg ikke noe særlig om. Men en gang når i skulle kline, ser jeg at den ene kvisen i munnviken hans sprekker foran øynene mine. Det var tidenes turn off. Vi slo opp rett etter det..... I flere år etterpå ble jeg fysisk dårlig av å tenke på det! :fnise:

Anonymkode: 60d51...4d9

Åh, fy:kvalm: Har en kamerat som slet ekstremt mye med kviser for noen år siden, har roet seg litt nå. Tenkte at jeg aldri kunne blitt sammen med noen lignende, nettopp på grunn av det du beskriver. :( 

Selv har jeg hatt såpass lite sex og få sexpartnere at jeg ikke har de helt store historiene. Det eneste jeg kommer på er når sambo og jeg hadde vært på besøk hos foreldrene hans en langhelg, hvor forholdene ikke ligger helt tilrette for sengekos. På veien hjem (som er nærmere  8 timer) hadde vi teaset hverandre veldig, og når vi endelig kom hjem og hoppet i høyet, kjente han en kul i den ene testikkelen og måtte skynde seg å ringe søstra si, som er lege. Jeg var ikke sååå gira etter den telefonsamtalen.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...