Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg skal investere i nytt undertøy denne måneden..jeg er ikke sikker på hvilken bh-størrelse jeg har lenger..jeg har ikke målebånd hjemme og har ikke peiling på hvordan det gjøres..

noen som vet hvor det passer seg og spørre om de kan måle bh-størrelsen min?

hvor målte dere deres bh-størrelse?

noen tips på veien? :roll:

takker mye for svar!!

Videoannonse
Annonse
Gjest the imp
Skrevet

Vet ikke hvor i landet du bor, men i skikkelige undertøysforretninger kan du få målt bh-størrelsen din. Bor du i Oslo kan du jo f.eks stikke innom LaLina som mange av brukerne her har hatt positive erfaringer med, inkludert meg selv.

Skrevet

Ja, LaLina vil jeg også anbefale. I Bergen, hvis det er nærmere, er det Netty som er tingen. :)

Skrevet

Eller ta fram målebåndet selv og prøve deg fram på Triumph sine nettsider - der er det en størrelsesguide.

MEN prøv flere alternative størrelser sjøl om du har funnet størrelsen din her - det kan være feil og det er forskjell på de ulike bh-modellene også :wink:

Skrevet

Og Triumph sin størrelsesguide er ikke den beste, synes jeg. I tillegg så er det visstnok ikke så lurt å prøve å måle selv. Det er lettere å få det rett til om en har hjelp.

Husker godt når jeg prøvde Triumph sin guide. Første forsøk sa den at jeg var 65A, neste forsøk var jeg 65C. Men i virkeligheten er jeg 65DD (E).

Men jeg fikk meg en god latter. :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...