Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Så langt har min absolutte favorittblush vært Fleur Powder fra Mac, men denne er nå tom. Jeg tenkte å prøve noen nye blusher nå, men siden jeg må bestille på nett er det så utrolig vanskelig å finne riktig farge. Jeg vil gjerne ha noe som er i samme gate som Fleur Powder, men ikke en nøyaktig dupe (siden jeg sikkert kommer til å kjøpe en ny av denne snart uansett.) Jeg liker altså farger som er rosa, ok med litt fersken, men liker rosa best. Og den må ikke være så veldig lys. Jeg er lys i huden, med nøytrale undertoner (tror jeg.) Men har nesten svart hår. Noen som har gode tips til meg?

Anonymkode: ff366...55c

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Max Factor sin er utrolig bra!

Jeg har alltid brukt Chanel, men etter jeg prøvde MF sin så kommer jeg aldri til å bytte igjen.

image.jpg

Anonymkode: c83a3...f89

Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med Smashbox "Chiffon"

Er også lys i huden. Denne er mer gammelrosa enn den ser ut på bilder, har en del mer shimmer enn Mac. Men den er utrolig fin på.

AnonymBruker
Skrevet

Er sein på hype-toget, men jeg liker faktisk NARS "Orgasm" veldig godt. Unngikk å kjøpe den fordi jeg foretrekker rosa blushere og det måtte jo være løgn hele greia, men så kjøpte jeg den litt på impuls og nå er den en stor favoritt! Er veldig lys i huden og var redd den skulle bli for peach, men det er den perfekte fargen for en naturlig "flush" og highlighteren i det gir huden fin glød. Liker ikke å følge hypes, men denne måtte jeg bite i meg :P

Anonymkode: 1abe4...29a

AnonymBruker
Skrevet

Illamasqua i fargen "Tremble" er min favoritt. Den er godt pigmentert (drøy i bruk), og har en fin rosafarge som ser naturlig ut på min nøytrale, lyse hud (forutsatt at man ikke overdriver).

1423769711.jpg

Anonymkode: ee41e...08b

Skrevet

Hot mama fra the balm. Den er kjempefin. Er også glad i Cindy-Lou Manizer, den er helt nydelig! Den er egentlig en rosa highlighter, men jeg er såpass lys i huden at jeg bruker den som blush. I tillegg til å lage knallgode produkter tester ikke The balm på dyr om du tenker over sånt. :) Vinn-vinn for min del. :) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...