Gå til innhold

Flyttet til ny by

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er nylig blitt singel og har flyttet til ny by. Jeg flyttet fra Oslo til en by lenger nord på grunn av jobb, og med det tok forholdet mitt slutt da min tidligere partner ikke var villig til å flytte med meg. Jeg sitter ikke med hjertet mitt knust, men jeg finner meg selv i en situasjon jeg aldri har vært i før: å prøve å bygge et nytt nettverk i en by jeg ikke kjenner noen.

På arbeidsplassen min er de aller fleste veldig mye eldre enn meg, så det er lite å hente der, og jeg føler at om jeg går ut på byen så havner jeg aller mest i kontakt med menn som bare vil ha sex. 

Det var ikke meningen dette skulle bli en sutretråd, men hvordan arena er best for å få nye venner? (og eventuelt en ny partner, jeg er ikke imot det heller liksom..)

Anonymkode: 57fa9...744

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er lov å "sutre", man må nesten vite litt av forhistorien for å finne råd. :klem:

Har du en hobby eller en idrett du liker? Hva med å melde deg inn i et idrettslag eller noe sånt? Jeg vet ikke nøyaktig hvor gammel du er da, men det er alltids en eller annen fritidsaktivitet man kan delta på, uansett alder!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...