Gå til innhold

Hjelper det å holde igjen med sex?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Inspirert av tråden hvor lenge er du villig til å vente..

Jeg har vært på date med en fyr som jeg likte veldig godt. Vi skal møtes igjen, han er veldig gira på det. Men jeg tror han er av typen som har vært med ganske mange..han har vært singel i et par år og datet mange siden det sier han. Han sier også han er interessert i finne kjærligheten og er på utkikk etter den rette. 

Jeg lurer da på om sjansen for at det skal bli oss to øker hvis jeg holder igjen med sexen? Nå er det jo ikke slik at jeg vet at det er han jeg vil ha, har som sagt kun vært på 1 date. Men om man er litt kostbar, vil det da øke interessen hos en mann? 

Det lurer jeg på. Pleier ikke vente mer enn et par dater med sex sånn egentlig.. Men så pleier det jo heller ikke å vare.. Så nå lurer jeg på om jeg skal holde igjen en liten stund.

Anonymkode: e6797...9c6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om han er en player vil han dumpe etter sex uansett hor mange dater.. Er han interessert i DEG og er en oppegående , moden mann er det urelevant

• Liker 3
Skrevet
1 minutt siden, RompeRusk skrev:

Om han er en player vil han dumpe etter sex uansett hor mange dater.. Er han interessert i DEG og er en oppegående , moden mann er det urelevant

Yup.

Om han jakter på deg for jaktens skyld, vil han kurtisere til han er fornøyd. Er han interessert i deg vil han fortsatt være det når enn dere har sex.

Om du er ute etter potensielt god sex som kan lede til noe mer -> kjør på.

Om du kun vil ha sex -> kjør på.

Om du vil ha et forhold -> tenk deg om.

Det beste er kommunikasjon. Du kan f.eks. si at du ikke er ute etter kun sex, spørre ham om hva han ser etter osv.

AnonymBruker
Skrevet

Vi hadde sex første kvelden og er fortsatt sammen fire år seinere. :) Men jeg har også møtt mannfolk som plutselig er veeeeeldig opptatt etter endelig å ha fått seg noe. Er ingen garanti om man venter eller ikke venter! Gjør det som føles riktig der og da.

Anonymkode: dc1e2...ce9

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Samboeren og jeg ble sammen etter det som skulle være et ONS

Anonymkode: 90d3b...b13

• Liker 1
Skrevet

Har man god kjemi så øker jo bare interessen etter sex. Jeg tenker mer at det kan være lurt å vente med sex fordi man jo aldri blir kvitt fyren etterpå. Så helt omvendt erfaring der.

Dumper han deg etter sex så var han ikke så interessert i utgangspunktet, og hadde sannsynligvis heller aldri blitt det. 

Så jeg ser ikke poenget.. dere har vært på en date, det kan bli forhold og det kan dø ut om du så har sex nå eller senere. Ha sex når du føler for det.

• Liker 2
Skrevet

Tenk om han holder igjen på sexen når du er klar? Blir du mer interessert i ham da? Vil det være mer sannsynlig at han er Mannen med stor M da?

Gjest sapmi belovoubme
Skrevet
23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Inspirert av tråden hvor lenge er du villig til å vente..

Jeg har vært på date med en fyr som jeg likte veldig godt. Vi skal møtes igjen, han er veldig gira på det. Men jeg tror han er av typen som har vært med ganske mange..han har vært singel i et par år og datet mange siden det sier han. Han sier også han er interessert i finne kjærligheten og er på utkikk etter den rette. 

Jeg lurer da på om sjansen for at det skal bli oss to øker hvis jeg holder igjen med sexen? Nå er det jo ikke slik at jeg vet at det er han jeg vil ha, har som sagt kun vært på 1 date. Men om man er litt kostbar, vil det da øke interessen hos en mann? 

Det lurer jeg på. Pleier ikke vente mer enn et par dater med sex sånn egentlig.. Men så pleier det jo heller ikke å vare.. Så nå lurer jeg på om jeg skal holde igjen en liten stund.

Anonymkode: e6797...9c6

Jeg tror du ikke skal sette en tidsgrense for når å ha sex, men jeg syntes du skal være obs på om han er veldig på deg og søker å ha sex tidlig. jeg tror hvis det er mann som liker deg så tror ikke jeg han stresser heller. vær åpen med han også når dere kommet til temaet.

Skrevet

Jeg klarer ikke holde igjen og nei det hjelper ikke.

Skrevet

Hvis han bare er ute etter sex, vil han gå etterpå uansett om du venter eller ei. Samtidig så er det mange gutter som ser på ei jente som mer seriøs om hun venter. Du må nesten bare se hva som faller seg naturlig. Jeg selv har hatt forhold som har startet med en ONS, og forhold hvor vi datet i flere uker før vi gjorde noe seksuelt. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er sammen med mannen som egentlig bare skulle være en ONS. :P

Anonymkode: dc841...fef

Gjest Minesveiper
Skrevet (endret)

Det kan være lurt å holde igjen hvis man ikke vil "bli brukt for sex". Enkelte menn gir lettere opp enn andre.

For meg har tidlig sex aldri hatt noe å si. Jeg har ikke en dobbelstandard hvor jeg selv kan ha sex tidlig samtidig som jeg mener at damer som har sex tidlig er løse. Liker jeg damen vil jeg være med henne uansett om vi har sex tidlig eller ikke.

Jeg vet om menn som har et noe mer konservativt syn på saken. De liker ikke at damen gir opp sexen for tidlig fordi de av en eller annen grunn gjør henne mindre verdt.

Endret av Minesveiper
AnonymBruker
Skrevet

Holder igjen til jeg ser hvordan det går. Ufattelig mange menn er veldig flinke til å gi hint ubevisst om hva hensiktene deres egentig er. :) Dessuten vil du automatisk få luket bort de som gir opp fort ved å vente. Da viser jo den egentlige hensikten deres med engang.

Anonymkode: ea764...8b3

AnonymBruker
Skrevet

Du kan luke ut endel useriøse menn med å vente en stund, så det kan fungere. Men vær også klar over at noen menn klarer å vente ganske lenge, og kan likevel være userløse. Så de stikker av når de har fått sex, selv om det har gått endel tid før de fikk det. Det at han klarer å vente i seg selv, er ikke en garanti for at han er serløs. Men det er selvsagt en grense her, tror ikke så mange useriøse gidder å vente i flere måneder. Det er også et poeng at en mann kan være interessert (seriøs), men hvis dere ikke passer sammen seksuelt, kan det være noe som gjør at han ikke vil fortsette med et forhold likevel  En annen ting er at hvis en mann er seriøs, vil det ikke ha noen betydning om dere har sex tidlig eller senere, hvis dere ellers passer sammen både seksuelt og på andre måter. Det er hvertfall min erfaring, og jeg vet mange har erfart det samme. 

Anonymkode: cbe4e...cd3

Skrevet

Du forandrer ikke på mannens interesse ved å vente. Er han interessert, så er han interessert. På den annen side, hvis du føler deg brukt om dere ender opp med å ha sex, men ikke noe mer, kan du jo vurdere å vente for din egen del.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes det der er så vanskelig. Jeg treffer sjelden noen jeg liker, men hvis jeg først gjør det og kjemien er veldig bra, så har jeg lyst på sex nesten med en gang fordi det stort sett alltid er skikkelig lenge siden sist. Så for de jeg liker virker jeg kanskje billig, men når det gjerne går et par år mellom hver gang jeg treffer en som er aktuell, så er jeg vel heller det motsatte. Problemet er også at selv om jeg ikke vil vente fordi det er så lenge siden sist og jeg der og da tenker at det er bedre å ta sjansen enn å vente i to år til, så blir jeg likevel lei meg hvis han ikke er interessert mer etterpå.

Anonymkode: 88a77...3ff

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...