Gå til innhold

Hunden halter

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kom hjem etter å ha vært borte et par timer møtte en haltende hund meg i døren. Han går litt på foten, men velger helst å ikke legge vekt på den. Han virker litt roligere enn vanlig, men ellers oppfører han seg helt som vanlig. Har undersøkt foten og beinet, men kan ikke se eller kjenne noe uvanlig, han gir heller ikke uttrykk for smerte når jeg knepper og beveger på foten hans. Bør jeg oppsøke dyrlegevakten i morgen eller vente til mandag? Har bare hatt han i 6 uker så har ikke vært ute for skadet hund før.

Anonymkode: fc42f...88e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så lenge han spiser og drikker, og ikke virker å ha særlig redusert allmenntilstand, så ville jeg ventet til mandag. Det være han bare har fått seg en smell og det går over av seg selv. Hvis han fortsatt halter på mandag, så ville jeg tatt en tur til dyrlegen. Og selvsagt gått til helgevakten hvis han blir akutt verre i løpet av helgen.

AnonymBruker
Skrevet

Hunden var bra igjen til mandag, men nå har han begynt å halte igjen! I dag har han ikke vært alene i det hele tatt, så kan ikke skjønne hva som har skjedd.

Anonymkode: fc42f...88e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...