Gjest Anonymous Skrevet 4. november 2004 #1 Skrevet 4. november 2004 Har sett i diverse forum og chatter at godt voksne mennesker skriver "oxo" i stede for også. Er det noen grunner til at voksne folk skriver det? Jeg får fnatt...
Gjest Gjesten Skrevet 4. november 2004 #2 Skrevet 4. november 2004 :enig_animasjon: Orkar nesten ikkje lese slike sms innlegg
Imax Skrevet 4. november 2004 #3 Skrevet 4. november 2004 Når du skriver mange, mange innlegg og mail i løpet av en dag blir man fryktelig glad i forkortelser. That's why!
Miss Angelina Skrevet 5. november 2004 #4 Skrevet 5. november 2004 skal man kun sende en meld, så bruker man gjerne forkortelser, da for man plass til litt mer!! eller flere for den sakens skyld, men det har blitt IN- i SMS verden det.... ser det på meldingene jeg får av lille søstra mi, står ikke annet enn forkortelser..... K(ok), gid(glad i deg) D(det) r(er) 1 (en) den(dn) jg( jeg).. osv.... har kommet en del inn i det, men jeg må selv skrive normalt.. ellers forstår ikke alle hva jeg egentlig mener... men innemellom bruker jeg sms-språket....... men det er IN... det er tingen, det er kult, visst nok..
Gjest LoisLane Skrevet 6. november 2004 #5 Skrevet 6. november 2004 men det er IN... det er tingen, det er kult, visst nok..
Gjest Gjesta Skrevet 6. november 2004 #6 Skrevet 6. november 2004 Når du skriver mange' date=' mange innlegg og mail i løpet av en dag blir man fryktelig glad i forkortelser. That's why![/quote'] Jojo,...men fra også til oxo skiller det EN bokstav. Man må jo være rimelig treig på tastaturet hvis man sparer tid på slikt,....
Arkana Skrevet 6. november 2004 #7 Skrevet 6. november 2004 :enig_animasjon: Orkar nesten ikkje lese slike sms innlegg Helt enig. Slikt SMS-språk på nettet er en uting og jeg må innrømme at jeg ser litt ned på det, tar dem mindre seriøst.
Gjest Gjesten Skrevet 6. november 2004 #8 Skrevet 6. november 2004 Jepp. Poenget mitt var ikkje at eg ikkje les sms med forkortingar, eg orkar ikkje lese slike innlegg på internett! Med eit stort tastatur må no folk kunne skrive heile setningar. Ikkje kostar det meir heller som det kan gjere med sms om meldinga vert for lang.
Samantha Skrevet 6. november 2004 #9 Skrevet 6. november 2004 Jepp. Poenget mitt var ikkje at eg ikkje les sms med forkortingar' date=' eg orkar ikkje lese slike innlegg på internett! Med eit stort tastatur må no folk kunne skrive heile setningar. Ikkje kostar det meir heller som det kan gjere med sms om meldinga vert for lang.[/quote'] Veldig enig!!
Gjest Fighter Skrevet 6. november 2004 #10 Skrevet 6. november 2004 det er IN... . Men vi trenger ikke like det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå