exictence Skrevet 24. juni 2016 #1 Skrevet 24. juni 2016 Har nettopp kjøpt Miele oppvaskmaskin. Har fyllt med vann i det rette hullet og kjørt maskinen en gang. Nå har jeg kjørt den igjen. Den lager litt sånn tre maskindurelyder inimellom. Vet jo ikke hvordan det skal lyde når den kjører ordentlig. I hvert fall, den kjørte, tror jeg, seg ferdig. Jeg åpner og såpelokket er lukket enda, og det er ikke vasket. Må ringe inn og forhøre meg. Men noen som kan komme med et raskt svar om evt hva jeg har gjort galt? Kan da ikke være så vanskelig?
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2016 #2 Skrevet 24. juni 2016 Fylt vann?? Hva mener du? I min miele fyller jeg på salt og glansemiddel. Oppvaskpulver går i den vanlige beholderen på innsiden av døren. Nye maskiner har sensorer innvendig som kan verifisere hvor skittent innholdet er. Om du har tom maskin, er kanskje det forklaringen. Anonymkode: 425ef...417
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2016 #3 Skrevet 25. juni 2016 Jeg har ikke miele oppvaskemaskin, men miele vaskemaskin. Og den har det vært mye problemer med, til tross for at den kostet kr 10 000,-. Bl a en lyd når sentrifugen gikk som fikk meg til å tro at hele maskinen holdt på å lette.... Det er for så vidt rdnet nå,men brukte mye tid og telefoner på å få ordnet dette, til tross for at maskinen kun var 2 mnd gammel. Neste gang blir ikke miele på meg Anonymkode: 51c91...939
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2016 #4 Skrevet 25. juni 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har ikke miele oppvaskemaskin, men miele vaskemaskin. Og den har det vært mye problemer med, til tross for at den kostet kr 10 000,-. Bl a en lyd når sentrifugen gikk som fikk meg til å tro at hele maskinen holdt på å lette.... Det er for så vidt rdnet nå,men brukte mye tid og telefoner på å få ordnet dette, til tross for at maskinen kun var 2 mnd gammel. Neste gang blir ikke miele på meg Anonymkode: 51c91...939 Så dramatisk, da. Det kan ha oppstått en feil med den éne maskinen i forbindelse med f.eks. transport. Anonymkode: fe1cc...bb2
exictence Skrevet 27. juni 2016 Forfatter #5 Skrevet 27. juni 2016 (endret) Det var oppvaskemaskin jeg mente. Beholderen inni selve maskinen til venstre ved siden av filteret skulle jeg fylle i et par liter vann første gang. Det sa han fra Miele jeg ringte til. Så var det bare å kjøre den en gang, og det gjorde jeg. Men da jeg skulle kjøre den igjen med oppvask i, så ble det ikke rent. Jeg oppdaget feilen selv like etter at jeg skrev her, og det var piiiiiinlig. Hadde glemt å åpne opp for vanntilførselen Takk for svar. Fungerer som bare det. Den åpnes selv når den er ferdig. Glimrende! Endret 27. juni 2016 av exictence 1
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2016 #6 Skrevet 27. juni 2016 Den 25.6.2016 at 22.14, AnonymBruker skrev: Så dramatisk, da. Det kan ha oppstått en feil med den éne maskinen i forbindelse med f.eks. transport. Anonymkode: fe1cc...bb2 Så dramatisk ???? Nei, det var ikke dramatisk, men utrolig irriterende å bruke mye tid på å få servicemann hjem. Servicemann sier "Den delen kommer ikke før enn til sommeren". Klong, klong, går over til hviiiinnnn, klong, dung. Så jeg ringer/mailer Miele "Ja, men den delen er jo lagervare....". Servicemann etter mye om og men en gang til. Ingen unnskylding for feil info og at jeg i to uker måtte bære skitne klær for fire mennesker til mine foreldre for vask. Må gå an å komme med en klage på et merke uten å få en slik bemerking ! Anonymkode: 51c91...939
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå