AnonymBruker Skrevet 24. juni 2016 #1 Skrevet 24. juni 2016 Var veldig forelska i ei jente for 20 år siden. Det rant ut i sanden og det har vel gått ganske greit. Årsaken til å det ikke ble noe var nok at jeg var for sjenert og hun "for" pen. Vi har ikke hatt noe kontakt overhodet siden. Tilhører forskjellige miljø. Vi bor 15 min fra hverandre så har jo sett henne av og til. Ikke noe mer. Men. For 7 mnd fikk jeg en venneforespørsel fra henne jeg ikke aksepterte på facebook. Årsaken er at jeg er gift med ei jeg elsker. 2 barn og alt på stell.Og av respekt for kona sa jeg nei. (hun veit ingenting) Jeg kjenner meg selv såpass godt at jeg unngår situasjoner hvor ting kan skli ut. Og nettopp DENNE damen har jeg alltid hatt en hemmelig soft spot for. Litt som en alkoholiker som unngår fest har jeg unngått henne. Ha kontakt med henne ville være å leke med ilden. Selv om ingenting skjer så veit jeg jo hva jeg føler og det er ikke OK mot kona. 2 mnd senere stod det i avisa at mannen hennes hadde kjøpt henne ut. Googlet adressen hennes og ser at hun nå har fått seg leilighet og er singel. Kommer ikke til å gjøre noe som helst. Kommer ikke å tillate meg å kjøre fordi huset hennes og sike ting. Føler at jeg idoliserer en tenårings fantasi som ikke hadde blitt virkelig. Ønsker ikke å tenke på henne heller. Er en temmelig jordnær og trofast mann, liker ikke at jeg tenker på den gamle forelskelsen. Noen som har noen gode råd for å rebote hardisken. Elektrosjokk kanskje, et skikkelig tupp i ræva så virkeligheten går opp for hjernen min. Anonymkode: 4b3d6...f25
Gjest Sitronvann Skrevet 24. juni 2016 #2 Skrevet 24. juni 2016 Jeg føler at du innerst inne virkelig ønsker å møte henne og ta en samtale. Og kanskje er det dette som må til for å våkne opp. På den ene eller andre måten. For bare se her, du beskriver deg som en nøktern person, men følelser og interesse for henne siver igjennom så sterkt at jeg kjenner det inn til margen. Jeg har ikke noe råd til deg. Annet enn at du bør ta deg en tur alene i noen dager for å finne ut av det. Hva er ønskedrøm, hva er realitet, og hva vil du egentlig. Lykke til.
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2016 #3 Skrevet 24. juni 2016 Er jo ikke sikkert hun dama mente noe annet enn noe vennskapelig med venneforespørselen siden du er gift osv. Men hvis det er et så stort problem for deg å være facebookvenn med henne så var det kanskje best du ikke aksepterte. Men husk at ikke alle single damer er ute etter å ødelegge ekteskap. Anonymkode: dab91...d63
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2016 #4 Skrevet 24. juni 2016 Du underholder selv disse tankene fordi du vil det, fordi det gir deg en lystfølelse. Det er litt spennende. Du må bare bestemme deg for å la være og ligge unna godteposen i hodet ditt. Anonymkode: 68137...68c 1
Den mystiske Skrevet 24. juni 2016 #5 Skrevet 24. juni 2016 Her synes jeg at du bør ta innsikt om konsekvensene det medfører dersom det blir noe med hun nye. I værstefall, tenk skilsmisse og begrenset mulighet for å se barna dine. Hadde jeg vært i samme situasjon, så ville jeg for det første ha nevnt til kona at en gammel bekjent har tatt kontakt. Videre, vært helt åpen til kona om hvor og når du treffer venninnen. Dette gjør at alt er ryddig fra din side. Til slutt nevnt til venninnen at du har kone og barn. Allikevel, ønsket et platonisk vennskap.
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2016 #6 Skrevet 24. juni 2016 Det virker som om du tror at du føler noe som du kanskje egentlig ikke føler? Eller, som du er redd for å føle hvis du ser henne. Hvorfor ikke godta venneforespørselen? Mest sannsynlig er hun en helt annen person enn den hun var da du var forelsket i henne. Og kanskje det vil gjøre at du mister interessen. Du har holdt deg unna i 20 år, ser henne igjen og merker at det ikke hjelper. Kanskje det er på tide å konfrontere følelsene sine istedet for å være redd for dem Aksepter følelsene, men husk på det du skriver her, at du elsker familien din. Enda høyere. Anonymkode: 8ee39...7f3
Alja Skrevet 24. juni 2016 #7 Skrevet 24. juni 2016 Aaaahhh the one that got away. Alle har en sånn. La det ligge :-) 1
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2016 #8 Skrevet 25. juni 2016 Det er ikke alt man har godt av her i livet selv om det kan gi en en slags kortvarig lykkefølelse. Jeg har selv blokkert en fyr på Facebook selv om jeg hadde gryende følelser for ham. Var redd for at jeg kom til å bryte mine egne, daværende prinsipper, med ham hvis jeg skulle fortsatt det. Det var en jeg var på date med før jeg møtte han som jeg er gift med nå. Skjønner litt hvordan du har det, tror jeg. Må tenke litt på om det kan være noe hold i disse følelsene langsiktig sett, eller ei. Men du høres ut som en smart fyr som setter familien din først, og jeg synes det er det riktige! Husk at gresset er grønnest der du vanner det. Overrask kona di med en bukett med roser, skaff barnevakt så du kan dra på en date med kona di (kanskje på spa eller noe hvis dere har muligheten til det økonomisk sett). Jeg tror du bør blokkere hun andre dama helt på Facebook. Anonymkode: 962c8...105
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå