Gå til innhold

Morgengave (til henne) og bryllupskake

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Jeg ønsker inspirasjon til morgengave til min kommende kone, og lurer derfor på om dere har tips, eller har noen forslag fra noe dere selv har gitt eller fått? Totalt ønsker jeg å i gi noe i størrelsen 5000 til 7000 kroner. Har allerede tenkt på at jeg ønsker å kjøpe et smykke til henne, men ønsker noe mer (hvis jeg gir henne et smykke som koster 7000 kommer hun aldri til å tørre å bruke det).

Lurer også på om det er noen bakere eller bakerier dere anbefaler med tanke på bestilling av bryllupskake i Trondheim! :-)

Anonymkode: fe12f...67b

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hei! 

Tenker det kommer litt an på hva din fremtidige kone ønsker og liker, i tillegg til evn interesser. 

Men en slik gave burde i hvert fall inneholde noe som "varer" i lang tid, eks et smykke, øredobber eller lignende. 

En reise for dere to kan kanskje være interessant?

I vår omgangskrets er det faktisk flere som har kjøpt jakthund til den andre i morgengave.

Selv fikk jeg et armbånd i hvitt gull og en ny bergans skalljakke. Armbåndet er noe Om varer og kun blir brukt i spesielle anledninger, jakka blir brukt ofte og veldig verdsatt da vi driver aktivt med hund i all slags vær! 

Anonymkode: e7ae0...7ba

Skrevet

http://bjorgjewellery.com/

Norsk smykkedesign med ting i mange prisklasser. Se f.eks på anatomic heart kolleksjonen. Men det er du som kjenner smaken hennes, og det vil kanskje ikke passe enhver.

AnonymBruker
Skrevet

Enig i at gaven må tilpasses den som får det, og du kjenner vel din kommende kone best. Alternativt får du høre med nærmeste venninner om tips. 

Selv fikk jeg velge det jeg ville på Hermes i Paris. 

Anonymkode: f6a89...77a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...