Gå til innhold

Hund med mareritt ?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvis en hund sover, og begynner å pipe i søvne. Betyr det at den har mareritt om noe?

Ville dere ha vekket hunden, eller latt den sove til den våkner av seg selv?

Anonymkode: 769b8...89f

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det betyr bare at hunden drømmer, det trenger ikke være mareritt. Hunder piper ofte av glede, og uansett lager man jo ikke nøye artikulerte lyder når man sover, så det kan være forsøk på bjeffing og ikke være noe negativt i det hele tatt. 

Jeg ville ikke vekket hunden. I verste fall kan du skremme den så den angriper deg uten å være klar over hva den gjør. 

Anonymkode: b9070...20c

Skrevet

Ikke vekk hunden. De drømmer bare, og som den over meg sier, det er umulig for oss å vite hva slags drøm det er. Syns det er kjempesøtt og koselig å høre på når vår brummer og småbjeffer i søvne. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hunder piper og boffer ofte i søvne. Ingenting å bekymre seg for med mindre hunden faktisk våkner og er redd. 

Anonymkode: 03804...b2d

Skrevet

Når min gjør det så sier jeg ofte i en rolig og lav stemme "det går bra Siba" så slutter hun og sover videre :P Vet ikke om det har noen virkning men jeg føler selv jeg har hjulpet hun haha :P

Skrevet

Ene hunden min boffer, antydning til logring med halen,  "springer" mens han sover. Han har aktive drømmer

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...