AnonymBruker Skrevet 24. juni 2016 #1 Skrevet 24. juni 2016 Jeg har alltid hatt sex ganske raskt i datingen, og har forsåvidt ikke hatt noen problemer med det.(Aldri blitt dumpet etter sex etc.) Nå har jeg derimot kommet litt der at jeg kjenner jeg trenger å ha en emosjonell tilknytning, og stole på personen før jeg klarer å "gå der". Hvor lenge hadde du vært villig til å vente dersom du likte jenta godt ellers og var ute etter noe seriøst? Anonymkode: 3c108...b69 1
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2016 #2 Skrevet 24. juni 2016 Hadde nok kunne ventet en stund hvis hun var den type jente som ville være sikker og trygg. Men hvis jenta hadde hatt 7 ons, 23 partnere og pult tyrkiske bartendere. Så måtte jeg igjennom prøvelser, bevise min seriøsitet osv. Vel, da hadde jeg vel tenkt at de andre tente henne mer og vi ikke var riktig for hverandre. Vente for ventingens skyld liksom. Jeg veit at kvinnelogikken sier at de man liker skal man bli kjent med først osv. Man bare vil pule holder det å danse med i 20 minutter. Men tror ikke jeg hadde følt meg spesiell hvis det var jeg som ble henvist til venterommet noen uker/mnd når jeg veit, eller det kommer frem. at hun hadde 2 ons ifjor.. Anonymkode: 3832e...4b1 5
Okapi Skrevet 24. juni 2016 #3 Skrevet 24. juni 2016 Har ikke noe tidsfrist på sånt, men trenger liksom å vite at det er meg hun vil ha, og det virker veldig merkelig om hun vil la meg vente i månedsvis, mens hun ellers gjerne drar med seg en fyr hjem fra byen. Av og til er det vanskelig å vite om man faktisk venter, eller egentlig har blitt avvist. Noen bare lar deg gli over i "vil bare være venner" uten å faktisk si det.
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2016 #6 Skrevet 24. juni 2016 Jeg har aldri hatt ONS og mest hatt langvarig forhold, men jeg forteller aldri antall sexpartnere. Jeg har sex med personen når det føles riktig, og det finnes ikke et fast tidspunkt på det. Det kommer an på meg og han jeg er med! De gangene det har tatt mange måneder, har jeg uansett ikke latt han følt at jeg har ventet fordi det er noe galt med han. Det er viktigst, tror jeg. De bryr seg ikke om NÅR det skjer, de vil at det skal skje når det føles riktig - men de vil ikke føle at de blir lekt med eller avvist. Anonymkode: 71586...f06 1
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2016 #7 Skrevet 24. juni 2016 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Anonymkode: 71586...f06 Elsker han. Haha Anonymkode: a66e7...6e1
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2016 #8 Skrevet 24. juni 2016 30 minutter siden, AnonymBruker skrev: Elsker han. Haha Anonymkode: a66e7...6e1 Han treffer alltid blink! Anonymkode: eb317...002
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2016 #9 Skrevet 24. juni 2016 Etter å ha møtt en fyr seks ganger. Spør han meg helt ut det blå om jeg har vært utsatt for overgrep?? HÆ? - Jo fordi du vil ikke ha nærhet eller ligge å kose. Da hadde vi på alle datene før det sittet tett i intil hverandre, ligget timesvis på sofaen og holdt rundt, delt mange kyss og klemmer. Anonymkode: f78ac...b1d 4
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2016 #10 Skrevet 24. juni 2016 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Hadde nok kunne ventet en stund hvis hun var den type jente som ville være sikker og trygg. Men hvis jenta hadde hatt 7 ons, 23 partnere og pult tyrkiske bartendere. Så måtte jeg igjennom prøvelser, bevise min seriøsitet osv. Vel, da hadde jeg vel tenkt at de andre tente henne mer og vi ikke var riktig for hverandre. Vente for ventingens skyld liksom. Jeg veit at kvinnelogikken sier at de man liker skal man bli kjent med først osv. Man bare vil pule holder det å danse med i 20 minutter. Men tror ikke jeg hadde følt meg spesiell hvis det var jeg som ble henvist til venterommet noen uker/mnd når jeg veit, eller det kommer frem. at hun hadde 2 ons ifjor.. Anonymkode: 3832e...4b1 Så har man vært slik før så får man bare finne seg i å ha sex tidlig resten av livet også...? Anonymkode: 3c108...b69 9
Gjest Coolaid Skrevet 24. juni 2016 #11 Skrevet 24. juni 2016 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har alltid hatt sex ganske raskt i datingen, og har forsåvidt ikke hatt noen problemer med det.(Aldri blitt dumpet etter sex etc.) Nå har jeg derimot kommet litt der at jeg kjenner jeg trenger å ha en emosjonell tilknytning, og stole på personen før jeg klarer å "gå der". Hvor lenge hadde du vært villig til å vente dersom du likte jenta godt ellers og var ute etter noe seriøst? Anonymkode: 3c108...b69 Det er vel umulig å svare med et tidsperspektiv. Svaret blir vel til hun (eller jeg for den saks skyld) er klar. Det er ikke et problem å vente på en kvinne som man kunne tenke seg å dele resten av livet med. I et større perspektiv blir "ventetiden" en dråpe i havet.
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2016 #12 Skrevet 24. juni 2016 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Etter å ha møtt en fyr seks ganger. Spør han meg helt ut det blå om jeg har vært utsatt for overgrep?? HÆ? - Jo fordi du vil ikke ha nærhet eller ligge å kose. Da hadde vi på alle datene før det sittet tett i intil hverandre, ligget timesvis på sofaen og holdt rundt, delt mange kyss og klemmer. Anonymkode: f78ac...b1d Anonymkode: 71586...f06 2
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2016 #13 Skrevet 24. juni 2016 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så har man vært slik før så får man bare finne seg i å ha sex tidlig resten av livet også...? Anonymkode: 3c108...b69 Ja. Du vet jo at en standard og en grense ikke er fleksibelt! Det er noe som er skrevet i sten. Anonymkode: 71586...f06 2
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2016 #14 Skrevet 24. juni 2016 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så har man vært slik før så får man bare finne seg i å ha sex tidlig resten av livet også...? Anonymkode: 3c108...b69 Fra spøk til alvor; Tror egentlig at det handler (for de fleste oppegående, de som ikke er helt nazi) om at mange må være flinke til å få de til å føle seg velkommen og føle seg attraktive, ikke avvist, samtidig som man venter. Og jeg liker ikke å kalle det venting heller.. Det er helt naturlig å ha sex når det føles riktig. Anonymkode: 71586...f06 1
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2016 #15 Skrevet 24. juni 2016 Så lenge som det føles at det er naturlig for jenta å vente. Noen ganger har dette vært 4-5 måneder. Det skal sies at jeg mister interessen med en gang dersom jeg føler at dama bruker sex som et slags pressmiddel eller som en måte for å manilpulere meg. Anonymkode: 3e752...6d7
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2016 #16 Skrevet 24. juni 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så lenge som det føles at det er naturlig for jenta å vente. Noen ganger har dette vært 4-5 måneder. Det skal sies at jeg mister interessen med en gang dersom jeg føler at dama bruker sex som et slags pressmiddel eller som en måte for å manilpulere meg. Anonymkode: 3e752...6d7 Dette var et oppløftende svar! Blir nok ikke fullt så lenge, og det vil absolutt ikke bli brukt som pressmiddel. Jeg vil bare være der at jeg er trygg på ham, og på at det er en jeg kunne tenke meg å ha i livet mitt videre. Anonymkode: 3c108...b69 2
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2016 #17 Skrevet 24. juni 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dette var et oppløftende svar! Blir nok ikke fullt så lenge, og det vil absolutt ikke bli brukt som pressmiddel. Jeg vil bare være der at jeg er trygg på ham, og på at det er en jeg kunne tenke meg å ha i livet mitt videre. Anonymkode: 3c108...b69 Det var heller ikke meningen å insinuere at det var tilfelle, så jeg beklager på det sterkeste om det ble oppfattet slik :). Anonymkode: 3e752...6d7
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2016 #18 Skrevet 24. juni 2016 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så lenge som det føles at det er naturlig for jenta å vente. Noen ganger har dette vært 4-5 måneder. Det skal sies at jeg mister interessen med en gang dersom jeg føler at dama bruker sex som et slags pressmiddel eller som en måte for å manilpulere meg. Anonymkode: 3e752...6d7 Selvsagt. Jeg kjenner ingen damer som bruker det som pressmiddel eller manipulasjon, men hvis du har møtt damer som gjør nettopp det, så er det jo veldig uheldig. Men det er nok ikke en vanlig oppførsel for kvinner sådan, og jeg skjønner at du mister interessen av sånn oppførsel. Det handler jo lite om at man har sex på en måte, det sier vel rett og slett bare noe om personen. Anonymkode: 71586...f06
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2016 #19 Skrevet 24. juni 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Så har man vært slik før så får man bare finne seg i å ha sex tidlig resten av livet også...? Anonymkode: 3c108...b69 Ihht god KG standard er det greit å fortsette å ha fuckfriend mens man dater. Har lært at man bør ikke ligge med de man vil være seriøse med for tidlig. Så det er ok f.eks date drømmemannen kledelig lenge, og reise over til FF når behovet melder seg. Selvsagt inntil man har avtale om eksklusivitet. Hvis man skal holde igjen for å få mannen til å "jobbe" for det så betyr vel i praksis at han må avvises noen mnd?? Er det rart mange går for ons uten følelser. Det er jo snarveien til sex. Den seriøse må gjennom prøvelser , evalueringer med usikkert resultat mens den man prøver å bli sammen reiser hjem å letter trykket hos FF..... Anonymkode: 3832e...4b1 1
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2016 #20 Skrevet 24. juni 2016 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ihht god KG standard er det greit å fortsette å ha fuckfriend mens man dater. Har lært at man bør ikke ligge med de man vil være seriøse med for tidlig. Så det er ok f.eks date drømmemannen kledelig lenge, og reise over til FF når behovet melder seg. Selvsagt inntil man har avtale om eksklusivitet. Hvis man skal holde igjen for å få mannen til å "jobbe" for det så betyr vel i praksis at han må avvises noen mnd?? Er det rart mange går for ons uten følelser. Det er jo snarveien til sex. Den seriøse må gjennom prøvelser , evalueringer med usikkert resultat mens den man prøver å bli sammen reiser hjem å letter trykket hos FF..... Anonymkode: 3832e...4b1 Du fikk ikke med deg "før" og "nå"? Jeg har generelt ikke interesse av å ha sex med andre enn en jeg kunne vært sammen med. Anonymkode: 3c108...b69 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå