Tamina82 Skrevet 24. juni 2016 #1 Skrevet 24. juni 2016 Har pusset opp et soverom som nå skal bli toåringens rom. Mangler bare å få maling på veggene og lister. Men hvilke farger bør vi velge. Syns dette med fargevalg er utrolig vanskelig! I tilstøtende rom - stuen - har vi fargene krydder og wet sand. Barnerommet har vinduer mot vest og nord. Mannen har kjøpt standard lister og ny vindu, så regner med disse er i fargen bomull. Toåringen er gutt, så tenke på noe litt blå/grått. Har lyst å male nedre del av en av veggene i konturene av en by, så må ha to farger. Noen tips?
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2016 #2 Skrevet 26. juni 2016 Hva med å velge en nøytral gråblå farge, også kjøpe Wallstickers for å pynte opp? Jeg er helt sikker på at jeg har sett noen med bymotiv. Anonymkode: 1da3d...7fa
Tamina82 Skrevet 26. juni 2016 Forfatter #3 Skrevet 26. juni 2016 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva med å velge en nøytral gråblå farge, også kjøpe Wallstickers for å pynte opp? Jeg er helt sikker på at jeg har sett noen med bymotiv. Anonymkode: 1da3d...7fa Har du forslag til en bestemt farge? Farge navn/kode? Ja wallstickers kan absolutt være aktuelt 👍🏻
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2016 #4 Skrevet 26. juni 2016 3 timer siden, Tamina82 skrev: Har du forslag til en bestemt farge? Farge navn/kode? Ja wallstickers kan absolutt være aktuelt 👍🏻 http://lady.inspirasjonsblogg.jotun.no/nytt-barnerom/ Har du sett denne? Det er et av bildene litt ned på siden med gråblått i to toner og bysilhuett, akkurat slik du beskriver (med fargenavn/koder). Ellers liker jeg fargene tusenogennatt og engfiol Anonymkode: 1da3d...7fa 1
Millimani Skrevet 26. juni 2016 #5 Skrevet 26. juni 2016 (endret) Ja, lag det litt "barnslig" Jeg vet om ei som solgte et hus hvor det ene barnerommet var malt i grønt gress, hvite skyer og blå himmel. Til og med taket var himmel-blått, og med en barne-lampe som minnet om en sol. Kjempeflott for det neste barnet som overtok rommet da hennes familie flytta inn, - helt perfekt Endret 27. juni 2016 av Millimani 2
Marie1992 Skrevet 10. juli 2016 #6 Skrevet 10. juli 2016 Jeg har malt 2åringen min sitt rom i denim blå Nydelig blåfarge som er varm og lun
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå