Gå til innhold

Å fingre dama

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

. Å fingre dama/kjæresten/kona i vagina samtidig som du stimulerer klitoris er dette noe dere menn liker å gjøre hvis det tenner henne? H is dette tente henne mer enn å bli slikket hadde dt vært en ok ting å utføre på henne i stedet?

Anonymkode: e3b29...1f0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Herregud...

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, jabx skrev:

Herregud...

Spurte ikke etter Gud. 

• Liker 1
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

. Å fingre dama/kjæresten/kona i vagina samtidig som du stimulerer klitoris er dette noe dere menn liker å gjøre hvis det tenner henne? H is dette tente henne mer enn å bli slikket hadde dt vært en ok ting å utføre på henne i stedet?

Svaret er enkelt. Jeg ville primært gjøre det som tenner henne mest....da blir det som oftest best :smoke:

• Liker 1
Skrevet

Både dama og jeg foretrekker at jeg slikker henne. Selv om hun vanligvis kommer mye raskere om jeg fingrer henne. Men det er jo ikke om å gjøre å komme fort. 

Normalt blir det jo en kombinasjon av handjob, oral og samleie og mye mer. 

Gjest 100%naturlig
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Selvfølgelig, jeg ville gjort det som tenner henne mest å som gir henne den beste opplevelsen☺

AnonymBruker
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

En kombinasjon av penis i skjeden og stimulering av klitoris får dama mi til å komme temmelig raskt. Jeg selv liker best å slikke henne til orgasme selv om det tar lengre tid.

Anonymkode: 6322e...bfa

Skrevet

Ja :) enten en stryker bare i åpningen, halveis inn eller stimulerer g-punktet til det svulmer opp :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...