AnonymBruker Skrevet 24. juni 2016 #1 Skrevet 24. juni 2016 . Å fingre dama/kjæresten/kona i vagina samtidig som du stimulerer klitoris er dette noe dere menn liker å gjøre hvis det tenner henne? H is dette tente henne mer enn å bli slikket hadde dt vært en ok ting å utføre på henne i stedet? Anonymkode: e3b29...1f0
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2016 #3 Skrevet 24. juni 2016 8 minutter siden, jabx skrev: Herregud... Spurte ikke etter Gud. Anonymkode: e3b29...1f0 1
Mr X Skrevet 24. juni 2016 #4 Skrevet 24. juni 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: . Å fingre dama/kjæresten/kona i vagina samtidig som du stimulerer klitoris er dette noe dere menn liker å gjøre hvis det tenner henne? H is dette tente henne mer enn å bli slikket hadde dt vært en ok ting å utføre på henne i stedet? Anonymkode: e3b29...1f0 Svaret er enkelt. Jeg ville primært gjøre det som tenner henne mest....da blir det som oftest best 1
stan Skrevet 24. juni 2016 #5 Skrevet 24. juni 2016 Både dama og jeg foretrekker at jeg slikker henne. Selv om hun vanligvis kommer mye raskere om jeg fingrer henne. Men det er jo ikke om å gjøre å komme fort. Normalt blir det jo en kombinasjon av handjob, oral og samleie og mye mer.
Gjest 100%naturlig Skrevet 24. juni 2016 #6 Skrevet 24. juni 2016 4 timer siden, AnonymBruker skrev: . Å fingre dama/kjæresten/kona i vagina samtidig som du stimulerer klitoris er dette noe dere menn liker å gjøre hvis det tenner henne? H is dette tente henne mer enn å bli slikket hadde dt vært en ok ting å utføre på henne i stedet? Anonymkode: e3b29...1f0 Selvfølgelig, jeg ville gjort det som tenner henne mest å som gir henne den beste opplevelsen☺
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2016 #7 Skrevet 24. juni 2016 5 timer siden, AnonymBruker skrev: . Å fingre dama/kjæresten/kona i vagina samtidig som du stimulerer klitoris er dette noe dere menn liker å gjøre hvis det tenner henne? H is dette tente henne mer enn å bli slikket hadde dt vært en ok ting å utføre på henne i stedet? Anonymkode: e3b29...1f0 En kombinasjon av penis i skjeden og stimulering av klitoris får dama mi til å komme temmelig raskt. Jeg selv liker best å slikke henne til orgasme selv om det tar lengre tid. Anonymkode: 6322e...bfa
AnnoM86 Skrevet 2. juli 2016 #8 Skrevet 2. juli 2016 Ja enten en stryker bare i åpningen, halveis inn eller stimulerer g-punktet til det svulmer opp
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå