Gå til innhold

Hviken KG-bruker er den peneste (kvinne)

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

8 minutter siden, Sitronvann skrev:

Det er mange vakre damer her på kg, men ei jeg synes er mest vakker til tross for at jeg ikke vet hvordan hun ser ut, det er @Yvonne Ikke en gang har hun latt temperamentet løpe av seg under nick. Det jeg vet. Og dama virker bare så utrolig vakker at jeg tror hun er like vakker utenpå.

Kg's flotteste spør du meg.

Oi, takk skal du ha, det var et veldig hyggelig og fint kompliment. :)

Mvh Yvonne :heiajente: 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

20 minutter siden, Silfen skrev:

Jeg er dårlig på å huske alle, men kisskiss, flua, stueloffen, skruf, taylor og grenlandstuppa. For å nevne noen. Det er mange, mange vakre kvinner her.

:blomst: Du glømte Silfen! Dama si det! :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bruker115236

For å få tråden litt i gang igjen, så må jeg jo nevne deg @Silfen. Hadde helt glemt det. Du må jo ha KGs vakreste smil!:laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
9 timer siden, Trollkarlen skrev:

Hun heiteste(av de som har vist seg) er ikke aktiv lenger.(tror jeg)

Hvem da? Hilsen nysgjerrig

Anonymkode: c2c09...83a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, ElizabethTaylor skrev:

For å få tråden litt i gang igjen, så må jeg jo nevne deg @Silfen. Hadde helt glemt det. Du må jo ha KGs vakreste smil!:laugh:

Enig! 

Og i tillegg er du, @ElizabethTaylor @kisskissbangbang  @ClosedParadise @Pjokkeline @Stueloff @Honeyblossom og en hel haug andre jeg ikke kommer på i farta, ganske så flotte :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er kanskje ikke så pen, men super søt er jeg iallefall... Bare se på avataren min?
Den er jo nyyyydelig, hadde jeg hatt ekstra hender, så hadde jeg klemt meg selv dagen lang! :jepp: 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Spiderman
43 minutter siden, Chibi skrev:

Jeg er kanskje ikke så pen, men super søt er jeg iallefall... Bare se på avataren min?
Den er jo nyyyydelig, hadde jeg hatt ekstra hender, så hadde jeg klemt meg selv dagen lang! :jepp: 

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje denne tråden kan være med på å starte den årlige missekonkurransen "Miss KG". Man finner en vakker bruker fra hvert fylke som må presentere seg selv i swim-wear, evening gown og casual, og som må svare på viktige (typisk KG) spørsmål som "Er tissen hans for liten" eller "Har han en diagnose?".

Vinneren blir valgt av et bittert dommerpanel som en eller annen gang sannsynligvis har sendt inn bilde av tissen sin her på forumet.

Kunne det vært noe?:ironi:

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minesveiper

Kg har mange flotte damer da og man har jo ikke sett alle heller. Vanskelig å bedømme.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Mythic

Hvordan skal man vite hvem som er den vakreste brukeren, all den tid man bare ser bilder av noen få - og gjerne de samme om og om igjen? Tråden burde hete "Hvem er den vakreste av de som har postet bilde av seg på KG?"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
20 timer siden, Mythic skrev:

Hvordan skal man vite hvem som er den vakreste brukeren, all den tid man bare ser bilder av noen få - og gjerne de samme om og om igjen? Tråden burde hete "Hvem er den vakreste av de som har postet bilde av seg på KG?"

Ja, det er rett og slett for vanskelig å skjønne at man ikke kan si noe om utseendet til de som ikke har postet bilde av seg selv.

Anonymkode: f7532...9ba

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...