Gå til innhold

Foreplay i ''offentlighet''

Fremhevede innlegg

Gjest glacies crepito
Skrevet

Noen andre enn bare meg som har hatt foreplay i ''offentlighet''? I dag prøvde typen min og jeg noe nytt. Har alltid likt tanken på å gjøre noe litt mer skummelt, å tenkte sånn: ''vet de at jeg har en buttblug i rompa nå''? ''kan jeg bli tatt''? osv.. Så i dag gikk typen og jeg rundt på kjøpesenteret mens jeg hadde i buttpluggen. Når det ikke var noen til stede tok han litt på meg også gikk vi bare videre og latet som ingenting. Ble veldig opphisset av situasjonen og følte at jeg var i en slags rus om det er det rette ordet, hehe. Likte veldig godt tanken på det og sexen senere ble mye mer intens enn vanlig.

Noen andre her som har noen historier og erfaringer med dette?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde en skotsk kjæreste en gang, og han gikk ofte i kilt, spesilt når vi var på skotsk folkedans. Da satte vi oss gjerne i et mørkt hjørne mot slutten av kvelden og jeg fikk kjenne på "the true Scotsman" under der. Veldig praktisk, og grei oppvarming til vi kom oss hjem :P

Anonymkode: 01dae...e18

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes egentlig det er grotesk å gjøre slikt offentlig, og potensielt utsette andre for dette. Selv om det kanskje ikke er ulovlig så er det perverst, og jeg ville mistet respekten for noen jeg kjente hvis jeg fant ut at de drev på med dette.

Anonymkode: 5ec7c...e19

• Liker 3
Skrevet

Hurra for den positive og lekne seksualiteten! Fortsett med leken, gi faen i dem som surmaget forsøker å få folk til å skamme seg.

• Liker 2
Gjest Klopp
Skrevet

Har ofte blitt runket på buss, og kino. Jeg har også tatt på dama i offentlighet. Skikkelig deilig og opphissende å vite at noen kan se oss.

Skrevet

Elsker sånt! 

Leke og tafse i det skjulte og bli kåtere og kåtere uten at man kan ta det noe videre. Med mindre man planlegger litt og kjører skjørt uten undertøy og en joggebukse eller en bukse med stor smekk uten boxer.... :P

For min fremtidige kone er denne egenskapen et absolutt must ;)

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...