AnonymBruker Skrevet 23. juni 2016 #1 Skrevet 23. juni 2016 Jeg har klart å glemme en matboks i en Michael Kors skinnveske, som nå selvfølgelig har begynt å lekke. Jeg har tørket av innvendig og utvendig med en våt klut, men jeg kommer liksom ikke til bak stoffet inni vesken(der skinnet er på vrangen). Jeg er rett og slett redd for at dette skal mygle og at vesken min er ødelagt.. Råd? Anonymkode: fa1d2...8f2
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2016 #2 Skrevet 25. juni 2016 Det høres ikke så enkel ut. Jeg regner med at det er stoff som er fóret inni og ikke skinn? Hva med å løfte stoffet ut av (det er selvfølgelig sydd fast fortsatt inntil veska), og prøve å vaske vekk med en våt klut og blande med grønnsåpe og litt vann (ikke grønnsåpe direkte oppå stoffet, riktig nok) og prøve å gni mest mulig ut. La det tørke og gjenta dette igjen, deretter ville jeg ta det med til et renseri som er skikkelig og spørre om råd hva de kan gjøre og om de kan i det hele tatt gjøre noe med det. Fordi som du skrevet, det kan jo mygle. Lykke til! Anonymkode: b8b5e...c4e 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå