Minimi Skrevet 23. juni 2016 #1 Skrevet 23. juni 2016 For 3 måneder siden sluttet jeg på pillen etter mange års bruk og har i tiden etter brukt eggløsningstester for å prøve å få en oversikt over syklusen og se når den normaliserer seg. i følge bruksanvisningen skal teststreken være sterkere eller like sterk som kontroll streken, og dere kan på bilde tydelig se at alle resultatene er svake, med unntak av en. Testen etter er teststreken nesten helt borte igjen. Om noen har god erfaring med dette, så lurer jeg på om.. Har det skjedd en eggløsning eller ikke? syns det er så rart den skiller seg så mye ut fra de andre. Alle testene er tatt til samme tid, 1 hver dag. Takker for alle svar som kommer
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2016 #2 Skrevet 23. juni 2016 Alle ser negativ ut. Anonymkode: b2076...6b0
Havrekjeksen Skrevet 23. juni 2016 #3 Skrevet 23. juni 2016 Ingen har strek sterkere enn kontrollstreken, så her ser alle negative ut. Men hormontoppen kan være kort og glippe unna, selv om man tester daglig. Jeg fikk også heller aldri positive tester før jeg tester på ettermiddag/kveld og sluttet å teste for EL på morgenen. Jeg vil tippe at du hadde positiv test rett før eller etter den nest siste testen, og dermed EL 24-48 timer etter dette... Men det er gjetting
skruf Skrevet 23. juni 2016 #4 Skrevet 23. juni 2016 Alle ser negative ut. Jeg har lest at man ikke skal teste om morgenen, men på ettermiddagen/kvelden.
Minimi Skrevet 23. juni 2016 Forfatter #5 Skrevet 23. juni 2016 52 minutter siden, Havrekjeksen skrev: Ingen har strek sterkere enn kontrollstreken, så her ser alle negative ut. Men hormontoppen kan være kort og glippe unna, selv om man tester daglig. Jeg fikk også heller aldri positive tester før jeg tester på ettermiddag/kveld og sluttet å teste for EL på morgenen. Jeg vil tippe at du hadde positiv test rett før eller etter den nest siste testen, og dermed EL 24-48 timer etter dette... Men det er gjetting Har testet på morgen, så da prøver jeg kvelden isteden. Takk for svar 😊 Krysser fingrene for det siste du nevner, så får vi se 😊
Minimi Skrevet 23. juni 2016 Forfatter #6 Skrevet 23. juni 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Alle ser negativ ut. Anonymkode: b2076...6b0 Ja, er vell det jeg også tenker.. Men et lite håp har man jo.. Veldig utålmodig 😅
Minimi Skrevet 23. juni 2016 Forfatter #7 Skrevet 23. juni 2016 55 minutter siden, skruf skrev: Alle ser negative ut. Jeg har lest at man ikke skal teste om morgenen, men på ettermiddagen/kvelden. Ja, samme som blir nevnt over her så får prøve det 😊
Havrekjeksen Skrevet 24. juni 2016 #8 Skrevet 24. juni 2016 (endret) Ops, feil tråd! Endret 24. juni 2016 av Havrekjeksen Feil tråd
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2016 #9 Skrevet 25. juni 2016 Men kan de spares på å sammenlignes? Trodde testen bare var gyldig så så lenge etter man tok den? Får heller ikke tydelige streker... Syns de bare var teite de testene. Venter selv på svar fra gynekologen. Ble bare frustrert av de testene jeg. Håper du får bedre erfaring! Lykke til!! Anonymkode: b37fd...eae
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå