Gå til innhold

blir gal av å vente

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest kristin12

Har bestemt oss for å prøve å bli gravid, uten å stresse med det. Denne mnd var første gang vi prøvde. Skulle hatt mensen for fire dager siden, men den har ikke kommet enda, alikevell er hcg-testen negativ. Nå er jeg så utrolig redd for å bli skuffet om mensen dukker opp. Er det vanlig at testene viser negativt selv om man skulle hatt mensen??? Kan nevne at jeg har hatt endel utflod disse dagene(unnskyld), men ellers ingen graviditets symptomer. Håper noen tar seg bryet med å svare meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hcg gir oftest utslag etter forventet mens, men hos noen kan dette ta litt tid. Dersom testen din var klart negativ, så indikerer jo dette at du ikke er gravid. Skulle mensen fortsatt la vente på seg, kan du jo ta en test til.

Bruker du å ha uregelmessige sykluser, eller er det uvanlig at mensen ikke kommer når den skal?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du akkurat sluttet på p-piller?

Jeg testet og testet første gang jeg ventet ordentlig mens etter jeg sluttet med p-piller. Det er nå flere måneder siden, og jeg har ikke fått igjen mensen enda...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hovedinnlegger

Jeg er gravid!!!!!! Tok en ny test og da var det et tydelig pluss tegn.... Lykkerus :-) :-) :-) Nå flytter jeg over til graciditets forumet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...