Gjest Sitronvann Skrevet 23. juni 2016 #21 Del Skrevet 23. juni 2016 7 minutter siden, Aye skrev: Ekte bilde legger jeg ikke ut her. Vil ikke at noen skal stjele flere bilder av meg. Så mer bilde får du ikke enn meg som en sp figur. Mer likt fikk jeg det ikke til. Så likt nok. Har ikke så stort hode da. Tør du sende meg på pm? Jeg skal ikke screenshotte eller noe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Aye Skrevet 23. juni 2016 #22 Del Skrevet 23. juni 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Finn et bilde av en ekte kjent mann du ligner på, da. Anonymkode: beab8...eef Er ikke så enkelt, ligner jo mest på meg selv. Så finner aldri ut hvem som er mest lik meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Aye Skrevet 23. juni 2016 #23 Del Skrevet 23. juni 2016 Et øyeblikk siden, Sitronvann skrev: Tør du sende meg på pm? Jeg skal ikke screenshotte eller noe. Vet ikke om jeg tørr Hvem vet, kanskje du er en gutt på 17 år som vil ha det litt moro , eller han galne fyren jeg kjenner som bare vil meg vondt. Har så dårlig erfaring med å legge ut bilder på nett, og gi til anonyme folk. En gang dukket jeg opp på en datingside. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sitronvann Skrevet 23. juni 2016 #24 Del Skrevet 23. juni 2016 Hm kjekk og kjekk. Jeg har ikke sett bilde av så mange her inne. Det er flere som bør være mer fornøyd med seg selv enn de gir utrykk for syns jeg. Og slutte med å snakke seg selv ned. Men den jeg syns ser barskest ut hittil, er @Yme Så skjønner at flere her på kg sikler etter han. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2016 #25 Del Skrevet 23. juni 2016 @Gorgonzola. Fordi han har ordet i sin makt. Anonymkode: 7f683...ed4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 23. juni 2016 #26 Del Skrevet 23. juni 2016 Jeg syns det er rart å bli nevnt i sånne sammenhenger Ikke at jeg er misfornøyd med mitt eget utseende, men jeg er jo fullstendig gjennomsnittlig. Kan gå med på at noen syns jeg er litt mindre pen, eller litt mer pen, men å være den kjekkeste eller den barskeste, greier jeg bare ikke sette meg inn i 1 time siden, AnonymBruker skrev: @Yme og @Okapi Anonymkode: ec74e...c79 1 minutt siden, Sitronvann skrev: Hm kjekk og kjekk. Jeg har ikke sett bilde av så mange her inne. Det er flere som bør være mer fornøyd med seg selv enn de gir utrykk for syns jeg. Og slutte med å snakke seg selv ned. Men den jeg syns ser barskest ut hittil, er @Yme Så skjønner at flere her på kg sikler etter han. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sitronvann Skrevet 23. juni 2016 #27 Del Skrevet 23. juni 2016 7 minutter siden, Aye skrev: Vet ikke om jeg tørr Hvem vet, kanskje du er en gutt på 17 år som vil ha det litt moro , eller han galne fyren jeg kjenner som bare vil meg vondt. Har så dårlig erfaring med å legge ut bilder på nett, og gi til anonyme folk. En gang dukket jeg opp på en datingside. Hehe, nei huff. Jeg holder ikke på med slikt. Håper du anmeldte saken? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sitronvann Skrevet 23. juni 2016 #28 Del Skrevet 23. juni 2016 2 minutter siden, Yme skrev: Jeg syns det er rart å bli nevnt i sånne sammenhenger Ikke at jeg er misfornøyd med mitt eget utseende, men jeg er jo fullstendig gjennomsnittlig. Kan gå med på at noen syns jeg er litt mindre pen, eller litt mer pen, men å være den kjekkeste eller den barskeste, greier jeg bare ikke sette meg inn i Jeg veit ikke hvorfor. Jeg tror det må være det bildet i flettetråden. Hår, skjegg, bred brystkasse. Jo. Du er definitiv barsk viking. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 23. juni 2016 #29 Del Skrevet 23. juni 2016 (endret) 3 minutter siden, Sitronvann skrev: Jeg veit ikke hvorfor. Jeg tror det må være det bildet i flettetråden. Hår, skjegg, bred brystkasse. Jo. Du er definitiv barsk viking. Haha, jeg hadde litt flaks med at det plutselig blei poppis med "Jeg er for lat til å klippe og barbere meg"-looken. Var ikke mange som likte den, før denne viking-trenden Men takk! Det er jo selvfølgelig veldig hyggelig å høre. Endret 23. juni 2016 av Yme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Aye Skrevet 23. juni 2016 #30 Del Skrevet 23. juni 2016 1 time siden, Sitronvann skrev: Hehe, nei huff. Jeg holder ikke på med slikt. Håper du anmeldte saken? Gjorde det men saken ble henlagt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sitronvann Skrevet 23. juni 2016 #31 Del Skrevet 23. juni 2016 2 minutter siden, Aye skrev: Gjorde det men saken ble henlagt. Men du anmeldte, og om vedkommende gjør noe mot andre og de og anmelder... Så er det verdt det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blaugrana Skrevet 23. juni 2016 #32 Del Skrevet 23. juni 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: @Nevian og @Blaugrana, klarer ikke velge mellom de to. Anonymkode: 99418...cde Takk takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2016 #33 Del Skrevet 23. juni 2016 Alle nevner seg seg anonymt Anonymkode: 1639f...f78 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zumo de Melocotón Skrevet 23. juni 2016 #34 Del Skrevet 23. juni 2016 Neimen ikke godt å si, jeg har ikke sett bilder av så mange menn her. Synes de som blir nevnt må poste et bilde her, så det er mulig å gjøre en vurdering. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jus sanguinis Skrevet 23. juni 2016 #35 Del Skrevet 23. juni 2016 Det er selvfølgelig meg, og det er selvfølgelig forskjellen mellom menn og kvinner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2016 #36 Del Skrevet 23. juni 2016 4 minutter siden, Jus sanguinis skrev: Det er selvfølgelig meg, og det er selvfølgelig forskjellen mellom menn og kvinner. Hæ? Anonymkode: beab8...eef 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zumo de Melocotón Skrevet 23. juni 2016 #37 Del Skrevet 23. juni 2016 12 minutter siden, Jus sanguinis skrev: Det er selvfølgelig meg, og det er selvfølgelig forskjellen mellom menn og kvinner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jus sanguinis Skrevet 23. juni 2016 #38 Del Skrevet 23. juni 2016 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hæ? Anonymkode: beab8...eef Din mangel på forståelse for menn vil forfølge deg gjennom livet ditt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zumo de Melocotón Skrevet 23. juni 2016 #39 Del Skrevet 23. juni 2016 17 minutter siden, Jus sanguinis skrev: Det er selvfølgelig meg, og det er selvfølgelig forskjellen mellom menn og kvinner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2016 #40 Del Skrevet 24. juni 2016 Kommer vel an på alderen til damene hvem de mener er kjekkest. Jentene i 20- 30-åra vil kanskje si Cyrus eller Yme mens damene på 40 pluss vil nevne Nordavind Anonymkode: 09175...d75 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå