Gå til innhold

Undertøys tips!

Fremhevede innlegg

Skrevet

er det en ting jeg ikke har peil på så er det størresler på de tingene. De få gangene jeg har kjøpt, har jeg kommet hjem med altfor stor overdel og alt for lliten truse. Fikk ikke lov til å kjøpe flere ganger. Hvorfor passer de ikke fra HM da? Er du så stor eller så liten?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Herregud da folkens!

Greit nok man finner fine og billige ting på H&M, Lindex osv. Men hun er jo på leting etter noe spesielt!!

Og dere mannfolk som svarer at menn ikke bryr seg om hva jenta har på seg.... Det er jo ikkke sikkert det er det som er poenget! Jeg kan snakke for meg selv da.. Jeg liker å kle meg i pent undertøy for å føle meg litt ekstra sexy. Og at jeg føler meg litt ekstra sexy gjør jo at jeg føler meg mer vel, har mer utstråling osv.. Fatter poenget??? Det er ikke alltid en jente kler seg opp for mannens skyld, men for sin egen del! For å føle seg vel/ sexy osv...

Okei... måtte bare....

Skrevet

For real..var det ironisk ment eller? Føler du deg sexy når du har pent undertøy på deg? det må vel være en spøk. Jeg kan forstå om det et tøy du har utenpå, f.eks. en topp eller skjørt. Men undertøy? Ingen ser da det?

Gjest Anonymous
Skrevet
For real..var det ironisk ment eller? Føler du deg sexy når du har pent undertøy på deg? det må vel være en spøk. Jeg kan forstå om det et tøy du har utenpå' date=' f.eks. en topp eller skjørt. Men undertøy? Ingen ser da det?[/quote']

Ja, jeg føler meg ekstra sexy med et lekkert undertøysett på meg! Er jeg liksom unormal da? Flere av mine venninner sier de også gjør det. Er jo nesten det samme som at man føler seg vel i lekre klær...

Gjest Anonymous
Skrevet

Ja, jeg føler meg ekstra sexy med et lekkert undertøysett på meg! Er jeg liksom unormal da? Flere av mine venninner sier de også gjør det. Er jo nesten det samme som at man føler seg vel i lekre klær...

Nei, du er SVÆRT normal. Dessuten skal du være klar over at vi menn elsker å se kvinner i lekkert undertøy (men noen er for "tøffe" til å innrømme det).

Hilsen mann

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...