Gå til innhold

Undertøys tips!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei!!

Trenger noen undertøys tips!!

HJEEEELP meg.........

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Jøss, visste ikke at man kunne spørre undertøyet om tips...

Skrevet

hei.

Er det noen som har bestilt fra http://www.funkyboutique.com/Har prøvd å finne ut av reglene ruvdt innførsel til Norge, men blir lite klok. Hvor mye må jeg faktisk betale når pakken kommer til Norge?Litt på siden av denne tråden, men hvor kan jeg finne informasjon som jeg skjønner? Lite hjelp i Tollvesenet og Forbrukerombudets sine sider i hverfall.......

Skrevet

spør på velvære,klær og kosmetikk..vet dessverre ikke selv..

Skrevet

du får vel helt greie og fint undertøy på H&M? Mye billigere og enklere enn å bestille fra noe oppdollet plass på internett? Som gutt legger jeg knapt merke til hva hun har under alikevel. Det skal da vekk..? ikke sant?

Gjest GreenSky
Skrevet

Sloggi? Det spørs litt på bruken, liksom.

Skrevet
du får vel helt greie og fint undertøy på H&M? Mye billigere og enklere enn å bestille fra noe oppdollet plass på internett? Som gutt legger jeg knapt merke til hva hun har under alikevel. Det skal da vekk..? ikke sant?

Jeg liker pent og spesielt undertøy. Ingen mann jeg har vært sammen med har noengang klaget, det er mere : "oj... dæven, det va lækkert...)

Skrevet

har du noen gang fått noen nagativ når du har kledd av deg da. Jeg mener enten du er naken under eller du godt og behagelig undertøy i fra H&M? De fleste gutter vil da ikke si noe til dette? Jeg ser heller ikke vitsen å bruke masse penger på dyrt undertøy. du ser jo det i make 2 min, så legger det spredt rundt på gulvet.

Skrevet

:hoho:

Anbefaler å kjøpe en rettskrivningsordbok.....

Gjest Fighter
Skrevet
Hei!!

HJEEEELP meg.........

Hva er det du lurer på da? Finnes undertøy i uendelig varianter og prisklasser.

Skrevet

kjeften på deg kjærring. Det gikk litt fort i svingen der jo...so what? forstod du kanskje ikke?

Gjest Sukkerert
Skrevet

Viss det er i senga du tenker på, foreslår jeg hofteholdere.

Skrevet

Undertøys tips!!

Hmmm, du har jo så mange forskjellige butikker...

Di billige, Lindex,HM,Cubus..

Det spørs jo hva du er ute etter da??

Men i sengen kan du jo bruke hofteholdere, stay-ups, lakk, lær, plastikk, bomull, eller ull for den saken skylds... Men hva er Pointet da...

Mannfolk ser jo ikke så mye på det uansett....

Det blir jo tatt raskt av alikevell, og etterpå ligger det jo strødd utover hele gulvet......

Men skal du ha litt dyrere, så har du jo kondomeriet, eller katalogen fra lek&Cocktail..... :roll:

Men, ikke vet jeg.... :-?

Jeg er ikke av den personen som har SEX på klær på!!

Det er i veien, og det skal jo av uansett, så det er jo ikke noe Point i og dolle seg opp, for så og hoppe til køys, for så og dra det av igjen!! :sjarmor:

Men smaken er som baken delt i 2....

Skrevet

Undertøys tips!!

Hmmm, du har jo så mange forskjellige butikker...

Di billige, Lindex,HM,Cubus..

Det spørs jo hva du er ute etter da??

Men i sengen kan du jo bruke hofteholdere, stay-ups, lakk, lær, plastikk, bomull, eller ull for den saken skylds... Men hva er Pointet da...

Mannfolk ser jo ikke så mye på det uansett....

Det blir jo tatt raskt av alikevell, og etterpå ligger det jo strødd utover hele gulvet......

Men skal du ha litt dyrere, så har du jo kondomeriet, eller katalogen fra lek&Cocktail..... :roll:

Men, ikke vet jeg.... :-?

Jeg er ikke av den personen som har SEX med klær på!!

Det er i veien, og det skal jo av uansett, så det er jo ikke noe Point i og dolle seg opp, for så og hoppe til køys, for så og dra det av igjen!! :sjarmor:

Men smaken er som baken delt i 2....

Gjest Anonymous
Skrevet

Tragisk å lese at så mange (spesiellt kvinner) ikke forstår det erotiske poenget med lekkert sexy undertøy. Mange menn setter stor pris på å se HENNE i silke, hofteholdere og strømper.

Hilsen mann (som dyrker romantikken)

TIGHTS - URRGHH!!!

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg personlig synes sexy undertøy er veldig opphissende.

Jeg har masse lekkert undertøy, og elsker å bruke dette under hverdagstøyet.

Det får meg til å føle meg sexy og spesiell.

Det hender ofte at jeg ringer kjæresten og forteller hva jeg har under uniformen. Gjerne hofteholdere, stay ups, og lekker blonde...

Dette gir litt ekstra krydder i hverdagen.

Meg ig kjæresten sitter ofte i telefonen sammen, og ser på nettsider med lekkert undertøy.

Dette tenner meg og kjæresten.

Elsker også sexy sko og støvletter, og det gjør også kjæresten.

Deilig med felles tenn punkter....

Lykke til alle sammen, med å finne det som tenner hverandre.

Skrevet

Var mitt innlegg dette.

Var plutselig ikke innlogget lengre....

Skrevet

Greit og fint, kan det absolutt være. Men det er ikke mye vits hvis de ikke fører min bh størrelse. :-? Trusene er ok da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...