AnonymBruker Skrevet 23. juni 2016 #1 Skrevet 23. juni 2016 Jeg har aldri fikset øyebrynene. Syns ikke de er spesielt fine. Men aldri skjønt hvordan man gjør det så det blir bra. Redd det kommer til å se enda styggere ut. Har derfor ikke turt. Eneste jeg fjerner er om det kommer ett eller annet hår som jeg ser er helt "feil". Hva tenker du om meg som ikke ordner dette? Ser jo ut som alle gjør det.... Anonymkode: 5bb04...699
Trykkikkepåknappen Skrevet 23. juni 2016 #2 Skrevet 23. juni 2016 (endret) Det er sånn litt vanskelig å svare på uten å vite hvordan de ser ut Personlig synes jeg naturlige fyldige bryn er det vakreste som finnes og angrer meg grønn over at jeg begynte med napping/farging/semipermanent tatovering. Om du er kan leve med dine bryn så for Guds skyld (tror ikke på han- mangel på bedre uttrykk) la de være! Om jeg skulle tenke noe som helst måtte det være at du var selvsikker og har integritet. Så lenge du ikke har fullblown unibrow kan de uansett fylles ut eller trimmes den dagen du virkelig behøver- whenever det måtte være Endret 23. juni 2016 av Trykkikkepåknappen
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2016 #3 Skrevet 24. juni 2016 Å gå med fyldige og ikke helt ordnet øyenbryn er jo faktisk en trend nå for tiden, så om det er et tidspunkt der det er greit å gå med slike øyenbryn er det jo nå. Jeg gjør lite med mine øyenbryn, men jeg prøver å nappe de jevnlig under. Bare det gir et "renere" inntrykk. Ellers har jeg en naturlig form. Jeg er veldig komfortabel med dette. Anonymkode: 50e28...b8f
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2016 #5 Skrevet 24. juni 2016 Jeg bare napper mine litt og er fornøyd med det. Synes det er mye fokus på å ha store bryn om dagen. Har sett endel som tenderer til komisk så kanskje like greit å bare kjøre naturlig tenker jeg. Anonymkode: 1537b...a79
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2016 #6 Skrevet 27. juni 2016 Første gang jeg formet/nappet brynene hos en "profesjonell" følte jeg faktisk at hele ansiktet fikk et løft. Anbefales å prøve det. ☺ Jeg bruker i tillegg å fylle ut med litt brynsfarge. Bruker en brynspenn fra Dior med kost på den ene siden. Et tips for å lære seg hvordan man gjør det er å se på videoer på youtube😉 Anonymkode: b60be...231
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå