Gå til innhold

Gave til gutt 18 år uten interesser...

Anbefalte innlegg

Gjest Selfie
Skrevet

Nevøen min blir 18 om et par uker men jeg klarer ikke finne på en gave. Han har ingen interesser, har sluttet med sport og bruker tida mest på pcen (chatter). Drar ikke på fest engang. Jeg klarer ikke finne på en eneste ting han ville blitt glad for, bortsett fra penger men det ville han bare blåst bort så det gidder jeg heller ikke. 

Aller helst skulle jeg gitt han en overlevelsesuke i skogen men det går jo ikke. Har dere noen gode tips?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Gavekort hos en kjøreskole?

Anonymkode: 5e2e0...7e6

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Klær eller en opplevelse, feks konsert? 

Anonymkode: c9c88...d17

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Gavekort er jo greit, men da på noe spesifikt som nevnt over her. Konsert høres jo greit ut. Og så har du jo klatreparker om du vil få han til å bli litt mer aktiv :D

Anonymkode: 96d66...213

Skrevet

Hva slags prisklasse snakker vi? Er jo nok av PC-greier du kunne vurdert.

• Liker 1
Skrevet

Hva med å invitere ham ut på en opplevelse?  Jeg vet ikke hva slags forhold dere har, men kanskje det hadde vært fint med en litt voksen opplevelse, f.eks gå i teater og spise en bedre middag sammen etterpå?  Ellers har billettservice gavekort, så kan han selv velge hva slags konsert eller arrangement han vil dra på.

Alternativt kan du høre med foreldrene om det er en større ting dere kan gå sammen om å kjøpe ti ham.

Skrevet

Koffert

Skrevet

Abonnement på et blad

Kortholder med navnet/initialene inngravert

Gavekort som nevnt over på noe spesifikt; sportsbutikk, Spotify, Netflix, pizzasjappe så han kan invitere kompiser med ut å spise

AnonymBruker
Skrevet

Registrer deg på Steam, add han som venn og kjøp et spill fra wishlisten hans :P

Anonymkode: a89cc...590

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...