AnonymBruker Skrevet 23. juni 2016 #1 Skrevet 23. juni 2016 Hva liker gutter å snakke om? Liker de lange eller korte svar? Hjelp, prøver å snakke med en gutt, og det fungerer dårlig når jeg bare får tommel opp som svar. Jeg vil ikke gi opp ennå. (vet at det er et hint) Anonymkode: 684bf...da6
Ardenus Skrevet 23. juni 2016 #2 Skrevet 23. juni 2016 Alt mulig, men som regel så vil folk prate om ting de liker å holde på med. Finn felles interesser å skravle i vei
Okapi Skrevet 24. juni 2016 #3 Skrevet 24. juni 2016 De liker å snakke om Star Wars og Manchester United og Top Gear, og liker best veldig korte svar, så de får snakket mer. 1
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2016 #4 Skrevet 24. juni 2016 Det er selvfølgelig helt individuelt. Akkurat som for andre mennesker. Gutter er mennesker, enkelt og greit. Noen liker lange svar, noen liker korte svar, noen liker ditten, andre liker datten. Du må rett og slett bare prøve deg frem, og endre strategi etter hva som virker og ikke virker. Følg med på hvordan han reagerer, og tilpass deg deretter. Det ville vært katastrofe å følge rådet fra bruker over meg på min samboer. Han hater fotball, og foretrekker å lytte framfor å snakke selv. Så ikke putt alle menn i samme boksen. Det er ikke slik at alle har lik personlighet. Anonymkode: 2530c...0c0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå