Gå til innhold

Har noen prøvd denne linken

Fremhevede innlegg

Skrevet

Lurte på om noen av dere her inne har prøvd denne siden. http://www.hemmelig.com

:oops: Hvorfor eg spør om detta?? Jo er litt beskjeden av meg også er mitt liv litt undertrykt, har en mann som er mye ute og reiser, og når han er hjemme så blir det bare drikking og soving med han, så eg ønsker kun litt uforpliktende kontakt med andre kvinner eller menn som kan gi meg det eg treng av ømhet.

Eller er det andre siderplasser dere heller vil anbefale meg.

På forhånd takk.

Liva

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mann lever bare en gang. Hvis du er sikker på at du vil gjøre noe uforpliktende med andre så er det bare til å hive seg uti det. Om det er på www.hemmelig.no eller en annen side så spiller det liten rolle.

Lykke til.

Skrevet

:oops: Jo men en vet vel aldri hvilke mennesker som skjuler seg bak :oops:

Og når en er litt beskjeden i tillegg da.

Håpte kanskje andre her inne hadde noen gode tips eller forslag til meg, har ikke lyst til å dumme meg ut ser du.

Men takk for svar.

Gjest Anonymous
Skrevet

ER vel alle i "samme situasjon" på den siden. Så det er ikke noe å være flau over :) Lykke til

Skrevet
Lurte på om noen av dere her inne har prøvd denne siden. http://www.hemmelig.com

:oops: Hvorfor eg spør om detta?? Jo er litt beskjeden av meg også er mitt liv litt undertrykt, har en mann som er mye ute og reiser, og når han er hjemme så blir det bare drikking og soving med han, så eg ønsker kun litt uforpliktende kontakt med andre kvinner eller menn som kan gi meg det eg treng av ømhet.

Eller er det andre siderplasser dere heller vil anbefale meg.

På forhånd takk.

Liva

Hvorfor gjør du ikke noe med det egentlige problemet ditt i stedet?

Vet det ikke var det du spurte om.

Men føler du deg undertrykket, og har en mann du ikke trives med, så gjør noe med situasjonen din, da!

Skrevet

Alle begynner vel med jo men,

Jo men oppi dette så er det økonomi, deling skilling, krangling om barn, osv osv.

Vil det gjøre det lettere, bedre å vente til barna er store nok og glømme seg sjøl oppi dette, prøve å muntre seg opp og ha det kjekt når en har muligheten og helst bare leve i det grå i hverdagen.

Skrevet
Alle begynner vel med jo men,

Jo men oppi dette så er det økonomi, deling skilling, krangling om barn, osv osv.

Vil det gjøre det lettere, bedre å vente til barna er store nok og glømme seg sjøl oppi dette, prøve å muntre seg opp og ha det kjekt når en har muligheten og helst bare leve i det grå i hverdagen.

Hvis du har store problemer med mannen din, bør du først prøve å løse disse. Hvis det ikke går, er det ikke da bedre å begynne på nytt igjen?

Du er selv ansvarlig for hvordan du har det i livet ditt.

En skal ALDRI glemme seg selv!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...