AnonymBruker Skrevet 23. juni 2016 #1 Skrevet 23. juni 2016 Hva slags drømmer har du som du kanskje ikke vet om du noengang vil få gleden av å oppleve? Anonymkode: b0aad...4f3
altflyter Skrevet 23. juni 2016 #2 Skrevet 23. juni 2016 En stor drøm er å komme seg ut i arbeidslivet, jobbe, betale skatt og føle at jeg er en del av felleskapet. Min aller største drøm er å klare å komme inn på drømmestudiet, klare å fullføre det og dermed kunne ha en jobb jeg trives med Kanskje ikke en stor drøm, tenker du? For meg som har vært psykisk syk i mange år og har jobbet beinhardt for å komme meg ut i samfunnet, så er det den største drømmen jeg kan forestille meg Å kunne bidra og ikke lenger føle meg som en parasitt på samfunnet (Jeg sier IKKE at andre skal ta dette personlig eller tro jeg mener dette om noen andre enn meg selv. Jeg sier at JEG føler meg som en parasitt siden jeg ikke bidrar) 7
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2016 #4 Skrevet 23. juni 2016 Møte drømmemannen, og være sammen med han resten av livet. Anonymkode: d5db6...9b7 5
Hattivatti Skrevet 23. juni 2016 #5 Skrevet 23. juni 2016 Min største drøm er å eie et gårdsbruk. Helst med kyr, sauer og geiter. Det er en veldig urealistsik drøm med tanke på at jeg er ufør. Det nest beste hadde vert å få være ansatt på en gård. Jeg trives godt med slike "drittjobber" som å måke kubæsj, vaske båser ol. Stort pluss at man får nærkontakt med så mange fine dyr. 1
PaperFlower Skrevet 23. juni 2016 #6 Skrevet 23. juni 2016 Å ha god råd. Jo mere penger dess bedre, men bare å ha mer enn nok penger til det jeg trenger virker som en drøm jeg tror jeg aldri kommer til å få oppleve. Da jeg var liten var jeg sikker på at jeg skulle klare det. Jeg hadde vokst opp med å se foreldrene mine slite veldig økonomisk, og jeg hadde lovet meg selv og aldri ende i den situasjonen. Men det virker ikke som det blir sånn. Det er alltid noe som er ødelagt, enten det er i huset, på bilen eller andre ting. Det er alltid regninger eller lån som må betales, og det blir aldri noe til overs som kan brukes på luksus. (Og med luksus mener jeg å fikse et ødelagt gulv eller vegg, bytte ut en ødelagt lampe, kjøpe en splitter ny bil, reparere vindu som lekker osv.) 1
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2016 #7 Skrevet 23. juni 2016 9 minutter siden, altflyter skrev: En stor drøm er å komme seg ut i arbeidslivet, jobbe, betale skatt og føle at jeg er en del av felleskapet. Min aller største drøm er å klare å komme inn på drømmestudiet, klare å fullføre det og dermed kunne ha en jobb jeg trives med Kanskje ikke en stor drøm, tenker du? For meg som har vært psykisk syk i mange år og har jobbet beinhardt for å komme meg ut i samfunnet, så er det den største drømmen jeg kan forestille meg Å kunne bidra og ikke lenger føle meg som en parasitt på samfunnet (Jeg sier IKKE at andre skal ta dette personlig eller tro jeg mener dette om noen andre enn meg selv. Jeg sier at JEG føler meg som en parasitt siden jeg ikke bidrar) Det er en god drøm, håper du lykkes Anonymkode: b0aad...4f3 1
Gjest Edain Skrevet 23. juni 2016 #8 Skrevet 23. juni 2016 Å ta en av mine to drømmeutdanninger (kommer aldri til å skje). Flytte til Spania, leve det gode liv der blant hunder, blomster og en jobb jeg trives i, og alt dette under solen. Kommer heller aldri til å skje...
altflyter Skrevet 23. juni 2016 #9 Skrevet 23. juni 2016 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er en god drøm, håper du lykkes Anonymkode: b0aad...4f3 Takk Det håper jeg og!
Chizue Skrevet 23. juni 2016 #10 Skrevet 23. juni 2016 Jeg har hatt en drøm siden jeg var liten jentunge, det å bli veterinær. Men det umulig, er allergisk mot de aller fleste dyr og nesten hyperallergisk mot katt Så det er noe jeg aldri kan jobbe med :/ 3
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2016 #11 Skrevet 23. juni 2016 Å bli kunst og håndtverkslærer faktisk. Haha. Anonymkode: 74d67...019 3
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2016 #12 Skrevet 24. juni 2016 Min drøm er at traumene forsvinner at jeg kan viske ut det som hendte. Anonymkode: c6271...7b3 2
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2016 #13 Skrevet 24. juni 2016 Kjærlighet. Få lov å føle meg trygg på en person og få lov å bli der uten å bli forlatt når ting ikke er like lett. Anonymkode: 1c9a8...dfa 3
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2016 #14 Skrevet 24. juni 2016 Som flere her er min største drøm kjærligheten, at han skal si at det er meg han vil ha. HEA (happy ever after) LOVE. Anonymkode: b0aad...4f3 1
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2016 #15 Skrevet 24. juni 2016 Bli kvitt diagnosen min som hemmer meg veldig i hverdagen. Vondt i muskler og ledd, mye sliten, kronisk hodepine osv. Skulle ønske jeg kunne bli helt frisk, men det skjer ikke Anonymkode: 220cc...40c
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2016 #16 Skrevet 24. juni 2016 Jeg ønsker det kommer en pille med medisin som vil gjøre tilstanden min lettere å leve med. Da skulle jeg tatt tilbake livet mitt. Anonymkode: 74d67...019
Gjest Carly-Chardonnay Skrevet 25. juni 2016 #17 Skrevet 25. juni 2016 Jeg har så lyst å være med i Grand Prix! For Sverige. Med et heidundrande danseshow. Men det skjer ALDRI, er nok for gammel til det gitt. Også skulle jeg gjerne blitt gift og fått barn, men det skjer heller ikke. Lov å drømme da
Tamina82 Skrevet 25. juni 2016 #20 Skrevet 25. juni 2016 Usj. Føler meg litt overfladisk når jeg leser de andre svarene her 😳 Mange som har mye å stri med. Men jeg føler at alt er på plass jeg. Har alt jeg kan ønske meg men skulle jeg ønsket meg noe mer måtte det blitt masse penger 🤑 Sånn sett bortifra fred på jord og at ingen trengte å sulte etc etc. 😉
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå