Gjest Butterflygirl Skrevet 4. november 2004 #1 Skrevet 4. november 2004 Noen som følger med? Er stor fan av serien, selvom den har dumme episoder noen ganger. Liker Piper rollen veldig godt. Men spørsmålet mitt er, vet noen hvorfor ungen til Piper, altså wyatt ble en gutt når det egentlig skulle bli jente? Så ikke episoden etter at hun fødte ungen.
Gjest Starya Skrevet 4. november 2004 #2 Skrevet 4. november 2004 Vel, Piper hadde jo sett sin "datter" i fremtiden. Men, dette var også en fremtid der Prue fortsatt levde, med andre ord var den ikke skrevet i sten, for å si det sånn. Det er etter hva jeg har sett, ikke gitt noen forklaring på at det ble en gutt, noe som strider mot "Halliwell-tradisjonen". Likestilling i hekseverdenen?
Windy Skrevet 4. november 2004 #3 Skrevet 4. november 2004 I en tidligere episode (jeg husker ikke hvilken sesong) var de tilbake i tid eller noe slikt, og de var opptatt av å ikke forandre noe for at fremtiden/nåtiden ikke skulle forandres. MEN, et bilde eller en vase knuste og det glemte de å rette på igjen. Det kan være en grunn til at ting ikke alltid blir som de har forutsett? Jeg husker bare akkurat dette, med den tingen som ikke ble rettet på. Har ikke ork til å lete meg gjennom episodene på tvtome akkurat nå, men jeg MÅ liksom finne den også for min egen skyld nå! Men jeg kan heller ikke huske at de noen gang har gitt en ordentlig forklaring på dette med at det ble gutt, derfor har jeg denne teorien Finner jeg episoden skal jeg komme tilbake
Litz Skrevet 4. november 2004 #4 Skrevet 4. november 2004 Den episoden du tenker på er vel i forrige sesong mener jeg. Det er den episoden hvor Piper og Leo er hos en ekteskapsrådgiver, leser en spell og gjenopplever enkelte minner. Det som skjer er at Paige og Phoebe blir sendt tilbake til de samme minnene som de gjenopplever sammen med en demon som er ute etter å kverke katten deres. Demonen tråkker på "kakepynten", altså brudeparet som står oppå kaka, og den blir aldri hel igjen. Fryktelig rotete forklart, men håper du skjønner hvilken episode jeg mener. Det at Piper og Leo fikk en sønn istedet for jente var av den grunn at den framtiden de engang så ble forandret da de IKKE kastet en spell over den politikeren. (i den framtiden så ble hekser dømt til å brenne på bålet, og Phoebe satt i fengsel i den episoden pga sine heksekunster, Prue eide hele auksjonshuset, Piper bodde hjemme med datteren sin og var skilt fra Leo) Når de så IKKE kastet en spell over den mannen (han med bikkja som dreit i oppkjørselen deres, sesong 1 eller 2) så kom jo han heller aldri til å begynne en ny heksejakt og i det øyeblikket ble framtiden forandret.
Windy Skrevet 4. november 2004 #5 Skrevet 4. november 2004 Den episoden du tenker på er vel i forrige sesong mener jeg. Det er den episoden hvor Piper og Leo er hos en ekteskapsrådgiver, leser en spell og gjenopplever enkelte minner. Det som skjer er at Paige og Phoebe blir sendt tilbake til de samme minnene som de gjenopplever sammen med en demon som er ute etter å kverke katten deres. Demonen tråkker på "kakepynten", altså brudeparet som står oppå kaka, og den blir aldri hel igjen. Fryktelig rotete forklart, men håper du skjønner hvilken episode jeg mener. Ja, sånn var det! Jeg er på USA tid i sesongene, så det er en stund siden Selektiv hukommelse kaller man sånt
liv Skrevet 4. november 2004 #6 Skrevet 4. november 2004 jeg digger også charmed.. mannen synes episodene var mye bedre før..
-Fisken- Skrevet 4. november 2004 #7 Skrevet 4. november 2004 Jeg liker ikke Paige, jeg, var mye bedre da Prue var med.
Polly Ester Skrevet 5. november 2004 #8 Skrevet 5. november 2004 Jeg liker ikke Paige' date=' jeg, var mye bedre da Prue var med.[/quote'] Der er jeg enig. Det var så dumt at hun ble borte... Men, er det noen som kan fortelle meg hva som har skjedd de to siste episodene? Jeg har lest episode-guiden på nettet, men det sto ikke så mye om det som skjer rundt Chris nå - så jeg lurte på om noen kunne fortelle meg om de han kommet nærmere hvem han er...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå