AnonymBruker Skrevet 23. juni 2016 #1 Skrevet 23. juni 2016 Kan jeg anmelde på vegne av venninna mi neste gang hun får juling av typen? Hun vil ikke.... Anonymkode: 64759...f1d
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2016 #2 Skrevet 23. juni 2016 Nei, jeg tror ikke det. desverre. Anonymkode: a69d3...90d
Gjest Blondie65 Skrevet 23. juni 2016 #3 Skrevet 23. juni 2016 Og hva skule vitsen være? Hun kommer til å nekte alt.
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2016 #4 Skrevet 23. juni 2016 37 minutter siden, Blondie65 skrev: Og hva skule vitsen være? Hun kommer til å nekte alt. Hun har søkt om besøksforbud to ganger før og politiet trodde nok på hva hun fortalte da så kanskje de kan se på besøksforbudene? Anonymkode: 64759...f1d
altflyter Skrevet 23. juni 2016 #5 Skrevet 23. juni 2016 Du kan sende inn bekymringsmelding til politiet. Det har jeg vært borti før. Det som skjedde i det tilfellet var at sedelighetsavdelingen ringte henne og spurte om hun ønsket å forklare seg. Om hun forklarer seg, kan politiet selv anmelde saken. Om hun derimot nekter å uttale seg, så er det lite de kan gjøre med saken med mindre de har klare bevis. 1
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2016 #6 Skrevet 23. juni 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hun har søkt om besøksforbud to ganger før og politiet trodde nok på hva hun fortalte da så kanskje de kan se på besøksforbudene? Anonymkode: 64759...f1d Du må få venninnen din til å innse alvoret, og til å komme seg bort fra den fyren. Med mindre venninnen din forteller sannheten til politiet, er det lite du får gjort. Hun må selv fortelle om hva han har gjort i avhør, ellers blir det ikke noe ut av en eventuell anmeldelse. Anonymkode: 03949...91f
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2016 #7 Skrevet 23. juni 2016 3 minutter siden, altflyter skrev: Du kan sende inn bekymringsmelding til politiet. Det har jeg vært borti før. Det som skjedde i det tilfellet var at sedelighetsavdelingen ringte henne og spurte om hun ønsket å forklare seg. Om hun forklarer seg, kan politiet selv anmelde saken. Om hun derimot nekter å uttale seg, så er det lite de kan gjøre med saken med mindre de har klare bevis. Og besøksforbudene og det hun da eventuelt har sagt blir ikke brukt eller er nok? Er ikke jeg på en måte vitne siden jeg har sett ting? Anonymkode: 64759...f1d
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2016 #8 Skrevet 23. juni 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Og besøksforbudene og det hun da eventuelt har sagt blir ikke brukt eller er nok? Er ikke jeg på en måte vitne siden jeg har sett ting? Anonymkode: 64759...f1d Er det ikke bedre å spørre politiet? Jeg regner med at de har peiling. Anonymkode: a69d3...90d
Gjest Sitronvann Skrevet 23. juni 2016 #9 Skrevet 23. juni 2016 Noen ganger anmelder politiet slike konebankere selv, men send melding/ring politiet for å tipse om han. Det er så trist å høre om alle som blir banket av partnerene sine! Vondt!
altflyter Skrevet 23. juni 2016 #10 Skrevet 23. juni 2016 38 minutter siden, AnonymBruker skrev: Og besøksforbudene og det hun da eventuelt har sagt blir ikke brukt eller er nok? Er ikke jeg på en måte vitne siden jeg har sett ting? Anonymkode: 64759...f1d Jeg er ikke helt sikker på hvordan det fungerer, men om du har sett noe, så kan du melde deg som vitne
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2016 #11 Skrevet 24. juni 2016 Så flott at du tar tak i dette, TS! Dette er ikke greit, og jeg håper virkelig du får overbevist venninnen din om akkurat dette. Anonymkode: dcdb3...506
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå