Gå til innhold

Pappa til baby bursdag

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Baby vil være 7 måneder da faren har bursdag. Jeg har funnet en body det står "gratulerer med dagen på". Noe andre forslag til ting man kan kjøpe?

Anonymkode: b36da...31b

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville kjøpt ting til mannen min, ikke til babyen. :)

Anonymkode: 7229c...eb9

• Liker 23
AnonymBruker
Skrevet

Skal du feire mannen din sin bursdag ved å gi gave til babyen? Eller skal du feire babyens 7-måneders-dag?

Forslag til gave til hvem? Babyen eller mannen din?

Baby: Babyleker og klær

Mannen din: Noe til hobbyen hans

Anonymkode: 8970c...d3b

• Liker 5
Skrevet

Body til en voksen mann er da en merkelig gave.

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Det er gave fra baby til far du tenker?

Anonymkode: 8e61b...a10

Skrevet

Er du og barnefar sammen? 

Om dere er sammen: kjøp eller gi noe fra deg til han (voksenperson til voksenperson)

Er dere ikke sammen: la baby gi noe symbolsk til far

AnonymBruker
Skrevet

:dry: Du har KJØPT en body til babyen din fordi far til babyen har bursdag. Jeg tror du er den beste av oss til å finne ut hva mer du kan KJØPE.

Anonymkode: 2dfc7...1c9

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

TS: Da dropper jeg bodyen. Tenkte det bare var en litt morsom greie fra babyen til pappaen. Så babyen også kunne være med å gratulere faren (på en måte). Lurte på gave fra babyen til pappaen ja. Det kom ikke så tydelig fram i innlegget ser jeg. 

Har kjøpt en egen gave fra meg til han. 

Skrevet

Kjøp body du:) og koppen med "verdens beste pappa" som babyen holder innpakket med bodyen på, på bursdagsmorgenen. Søtt, kjekt og fint for pappaen! 

AnonymBruker
Skrevet
58 minutter siden, AnonymBruker skrev:

TS: Da dropper jeg bodyen. Tenkte det bare var en litt morsom greie fra babyen til pappaen. Så babyen også kunne være med å gratulere faren (på en måte). Lurte på gave fra babyen til pappaen ja. Det kom ikke så tydelig fram i innlegget ser jeg. 

Har kjøpt en egen gave fra meg til han. 

Da misforstod jeg. Jeg trodde du ville kjøpe alt du fant for å feire EN dag og at du hadde kjøpt body. Andre strever med å ha råd til ting til baby så jeg ble litt sur. Kjøp bodyen og verdens beste pappa koppen du :tongue:

Anonymkode: 2dfc7...1c9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...