AnonymBruker Skrevet 23. juni 2016 #1 Skrevet 23. juni 2016 Ikke hverdags akuratt. Men jeg liker f.eks veldig godt bruscetta. Fersk basilikum, tomater, olje og fint brød. Dette er vel sååååå usunt for de som følger disse kostrådene. I tillegg kan jeg kose meg med litt is av og til. Men jeg har selv hatt den perioden der man ikke kan spise det og det osv. Og føler skikkelig anger når det er kjøpt.. Som om en har syndet. Så, hva tnker dere? Anonymkode: 85680...8d4
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2016 #2 Skrevet 23. juni 2016 bruchettaen hørtes kjempe sunt ut spørr du meg. Hvis det er oliven olje, super food. Is av og til er ikke så ille heller. Jeg spiser lollipops bare da 70kcal/per is eller annet saft is Anonymkode: 8c628...c29
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2016 #3 Skrevet 23. juni 2016 Hvor gammel er du TS? Jeg kunne også spise hva jeg ville frem til nærmere 40, da kom det et par kilo ekstra. Før det, stabil vekt siden jeg var 18. Anonymkode: 82701...7fd 1
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2016 #4 Skrevet 23. juni 2016 det er da ingenting. jeg spiser kyling ris å bearnaisesaus til frokost, en hel pizza som mellommåltid, 8-10 brødskiver med leverpostei og løk til lunsj, biff til middag med masse saus og potteter. og pizza til kvelds. is, sjokolade og bacon er også daglig kost. går heller ikke opp i vekt Anonymkode: b0f81...5d2 2
Gjest Raiu Skrevet 23. juni 2016 #5 Skrevet 23. juni 2016 (endret) Noen er bare sånn. Kjenner en som spiser bare dårlig mat, Mcern flere ganger i uka, drikker bare Sprite. Kjempepigg og veldig tynn. Sikkert ikke så sunn på innsiden da, er noe som heter TOFI (thin on the outside, fat on the inside). Ellers så har vi sånne som meg legger på oss bare vi ser på noe usunt! Endret 23. juni 2016 av Raiu
Gjest Margit Spat Skrevet 23. juni 2016 #6 Skrevet 23. juni 2016 Ingen blir feit og slapp av å spise bruschetta eller litt iskrem av og til.
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2016 #7 Skrevet 23. juni 2016 Men bruscetta er vel sunt? Anonymkode: 85680...8d4
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2016 #8 Skrevet 23. juni 2016 54 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvor gammel er du TS? Jeg kunne også spise hva jeg ville frem til nærmere 40, da kom det et par kilo ekstra. Før det, stabil vekt siden jeg var 18. Anonymkode: 82701...7fd Er 24. Det går stort sett i grønt. Er nesten veganer. Så spiser jeg litt fisk og kjøtt en gang i mbd kanskje. I dag: Frokost: dream yoghurtis med peanøtter. Mellommåltid: fersk basilikum med tomat, avocado og hvitløk. To laksefileter til middag. Så mulug bruscetta til kvelden. Men kaller du dette mye? Anonymkode: 85680...8d4
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2016 #9 Skrevet 23. juni 2016 Ikke la deg påvirke av gjengen med med eller mindre spiseforstyrrelser! Ja, det er mange grensetilfeller der en besatthet av å ikke spise brød, andre ting har tatt over hjernen. Disse blir helt sjokkerte og faller av stolen når folk som meg selv spiser brød hver bidige dag +is/sjokolade! Og jeg er passe slank og atletisk som en amasone. Det har blitt sykelig, ja det er mange som burde begynne å tenke på helsen men enorm gruppe som suget til seg alt av mer eller mindre god info om mat/helse osv. .. og vips så har man utviklet hemmende mental lidelse og kaster bort sine beste år. Folk bør slutte å prate om maten, treningen el sin og la folk holde det til seg selv. Er såååååå lei evinnelige utredninger av andre jenter om hvorfor de ikke spiser ditten og datten og jeg ser hvor sårbare de er pluss enkelte som lytter. Anonymkode: 884d5...73c 1
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2016 #10 Skrevet 23. juni 2016 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er 24. Det går stort sett i grønt. Er nesten veganer. Så spiser jeg litt fisk og kjøtt en gang i mbd kanskje. I dag: Frokost: dream yoghurtis med peanøtter. Mellommåltid: fersk basilikum med tomat, avocado og hvitløk. To laksefileter til middag. Så mulug bruscetta til kvelden. Men kaller du dette mye? Anonymkode: 85680...8d4 Men Ts, dette er jo på ortoteksi/ nesten spiseforstyrrels nivå. Å sitte å spise kun to stk laks lyser noe feil. At dU får dårlig samvittighet for den lusne bruchettaen burde du prate med lege om. Ta vare på deg selv! Anonymkode: 884d5...73c 5
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2016 #11 Skrevet 23. juni 2016 24 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er 24. Det går stort sett i grønt. Er nesten veganer. Så spiser jeg litt fisk og kjøtt en gang i mbd kanskje. I dag: Frokost: dream yoghurtis med peanøtter. Mellommåltid: fersk basilikum med tomat, avocado og hvitløk. To laksefileter til middag. Så mulug bruscetta til kvelden. Men kaller du dette mye? Anonymkode: 85680...8d4 Veganisme er en livsstil, og du kan ikke være nesten veganer. Enten er du det, eller så er du det ikke. Du er det ikke! Du spiser mest vegetarisk, og hvis det du har spist i dag er representativt, spiser du lite generelt. Anonymkode: 0fe1b...e36 1
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2016 #12 Skrevet 23. juni 2016 Det er en grunn til at du ikke blir feit/slapp. Du spiser ikke nok, og sånn som jeg leser innlegget ditt så spiser du nesten ingenting. Anonymkode: 3bcb9...364 1
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2016 #13 Skrevet 23. juni 2016 35 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men bruscetta er vel sunt? Anonymkode: 85680...8d4 Hvitt brød er ikke sunt........ Anonymkode: 9aa6c...bb3 2
Gjest Raiu Skrevet 23. juni 2016 #14 Skrevet 23. juni 2016 Ja jeg tok dette først som at du spiste dårlig hele tiden, det der var jo ikke noe særlig. Ta vare på deg selv før det tar helt overhånd, hvis det ikke har det allerede.
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2016 #15 Skrevet 24. juni 2016 Jeg kan spise hva jeg vil(23 år), men det handler om mengde. Jeg spiser sjelden mer enn kroppen min skal ha for å holde vekten, og da legger jeg ikke på meg. Anonymkode: a4409...a04 1
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2016 #16 Skrevet 24. juni 2016 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvor gammel er du TS? Jeg kunne også spise hva jeg ville frem til nærmere 40, da kom det et par kilo ekstra. Før det, stabil vekt siden jeg var 18. Anonymkode: 82701...7fd En jeg kjenner spiste masse potetgull, Grandiosa og Cola da han var yngre, var tynn som en spiker. Så passerte han 30 - og nå er han ganske så "lubben".... Anonymkode: 8848c...9ba
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2016 #17 Skrevet 24. juni 2016 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Er 24. Det går stort sett i grønt. Er nesten veganer. Så spiser jeg litt fisk og kjøtt en gang i mbd kanskje. I dag: Frokost: dream yoghurtis med peanøtter. Mellommåltid: fersk basilikum med tomat, avocado og hvitløk. To laksefileter til middag. Så mulug bruscetta til kvelden. Men kaller du dette mye? Anonymkode: 85680...8d4 Hvis dette er en typisk dag er bruschettaen det minste problemet. Anonymkode: f3b9d...9fa 1
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2016 #18 Skrevet 24. juni 2016 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Er 24. Det går stort sett i grønt. Er nesten veganer. Så spiser jeg litt fisk og kjøtt en gang i mbd kanskje. I dag: Frokost: dream yoghurtis med peanøtter. Mellommåltid: fersk basilikum med tomat, avocado og hvitløk. To laksefileter til middag. Så mulug bruscetta til kvelden. Men kaller du dette mye? Anonymkode: 85680...8d4 Tror du burde lese litt om hva veganere og vegetarianere spiser. Veganere spiser ikke melkeprodukter og de spiser i hvert fall ikke fisk eller kjøtt. Vegetarianere spiser ikke fisk heller så ikke misbruk dette. Fører til mange feiloppfatninger. Jeg synes det blir idiotisk når folk sier "jeg spiser ikke kjøtt", men så spiser de fisk og kylling. Er ikke det kjøtt det da? Liten avsporing der,men for å svare på det du lurer på så kan vel alle spise litt av alt. Det er mengden det kommer an på. Brød er forresten ikke farlig selv om mange hysteriske der ute mener det. Jeg spiser is,brød og usunne ting,men jeg spiser ikke det hver eneste dag. I følge noen så må man jo spise magert og uten noe fett eller så må man spise masse fett og lite karbohydrater. Å ha et helt normalt kosthold er det derimot umulig å kunne gå ned i vekt med. Jeg er mer interessert i å ha et variert kosthold enn et kosthold fullt av restriksjoner. Det er i hvert fall slik det virker for meg. For andre kan det være motsatt,men det er ikke sånn at man må spise på en spesiell måte for å gå ned i vekt. Anonymkode: 0fbd7...ce1 2
LeilaS Skrevet 24. juni 2016 #19 Skrevet 24. juni 2016 Det er jo ikke rart du ikke går opp i vekt. Du spiser veldig lite ts.
BlendaSensitive Skrevet 24. juni 2016 #20 Skrevet 24. juni 2016 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Er 24. Det går stort sett i grønt. Er nesten veganer. Så spiser jeg litt fisk og kjøtt en gang i mbd kanskje. I dag: Frokost: dream yoghurtis med peanøtter. Mellommåltid: fersk basilikum med tomat, avocado og hvitløk. To laksefileter til middag. Så mulug bruscetta til kvelden. Men kaller du dette mye? Anonymkode: 85680...8d4 Dette er hver vegansk eller vegetarisk mat. Du spiser både fisk og melkeprodukter. Og dessuten, enten er du veganer eller vegetarianer. At du ikke spiser kjøtt til alle måltider, men noen gjør deg ikke til vegetarianer. Og at du til ETT måltid ikke spise noe fra dyr gjør deg ikke til veganer. Forøvrig spiser du LITE mat, altså går du ikke opp i vekt. Har ikke et dugg med is eller brød å gjøre. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå