AnonymBruker Skrevet 23. juni 2016 #1 Del Skrevet 23. juni 2016 Min kjæreste gjennom 1,5 år blir 30 år snart, og jeg vil finne en bra gave! Til jul fikk han parfyme og sjokolade, men nå vil jeg gjøre noe mer kreativt og meningsfylt. Han ønsker seg ingenting og er ikke materialistisk. Jeg har tenkt på å kjøpe ett armbånd til han, men utenom det står det helt stille🙈 Hjelp?! Anonymkode: 8d2e3...628 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
John_Felipe Skrevet 23. juni 2016 #2 Del Skrevet 23. juni 2016 Fortell oss litt om han så blir det lettere for oss å komme med forslag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2016 #3 Del Skrevet 23. juni 2016 5 minutter siden, John_Felipe skrev: Fortell oss litt om han så blir det lettere for oss å komme med forslag Hva skal jeg fortelle🙈 Han ønsker seg ikke gave, men at vi skal bare skal være sammen, men det er kjeeedelig når man har bursdag! Tenkte å kjøpe en tur/opplevelse, men vi har ikke tid til å reise bort. Vi jobber mye begge to. Og klær er vanskelig å kjøpe til han, da han er litt sær Trenger ikke være noe dyr gave, men noe som betyr noe, liksom! Anonymkode: 8d2e3...628 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Okapi Skrevet 23. juni 2016 #4 Del Skrevet 23. juni 2016 Men det er jo litt vanskelig å foreslå noe uten å vite hva slags type han er. Leser han bøker? Finn noe relatert til det da. Drikker han te? Kjøpe en fancy tekanne og noe eksotisk te. Er han mer en jordnær sjauertype? Da er sikkert biff & blowjob bedre enn billetter til operaen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2016 #5 Del Skrevet 23. juni 2016 33 minutter siden, Okapi skrev: Men det er jo litt vanskelig å foreslå noe uten å vite hva slags type han er. Leser han bøker? Finn noe relatert til det da. Drikker han te? Kjøpe en fancy tekanne og noe eksotisk te. Er han mer en jordnær sjauertype? Da er sikkert biff & blowjob bedre enn billetter til operaen. Anonymkode: 8d2e3...628 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2016 #6 Del Skrevet 23. juni 2016 Han er en jordnær type. Opptatt av familie, jobb, trening. Veldig romantisk, følsom, omtenksom type. Ikke noe spesielle interesser. Har allerede kjøpt billetter til en konsert senere i sommer. Så nå er jeg tom for ideer..😏 Anonymkode: 8d2e3...628 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Runnershigh Skrevet 23. juni 2016 #7 Del Skrevet 23. juni 2016 Selv om dere ikke har tid til å feriere, så regner jeg med dere har noe fritid i helger,og ellers etter jobb? Hva med å kjøpe billetter til en konsert, sand-up show, teater eller lignende? Med påfølgende middag på resturant? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tom1986 Skrevet 23. juni 2016 #8 Del Skrevet 23. juni 2016 Fitbit. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2016 #9 Del Skrevet 23. juni 2016 Hvis han ikke er materialistisk så synes jeg du bør droppe armbåndet, og heller gå for en opplevelse eller en mer eksklusiv forbruksvare som god whiskey eller klær/sko/sportsutstyr han ellers ikke ville ha tatt seg råd til. Anonymkode: c10c8...234 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
John_Felipe Skrevet 23. juni 2016 #10 Del Skrevet 23. juni 2016 Når 2 mennesker er så opptatte trenger du ikke å kjøpe en tur/opplevelse, dere har jo ikke tid til å reise bort + Han vil bare at dere skal være sammen, no som er så koselig. Kan du ikke bare lage en god opplevelse hjemme for begge? Når du sier at du har tenkt på et armbånd så tenker jeg: sett inn en spesiell gravering som betyr noe for han. Når dere begge er så opptatte så tenker jeg: avkobling fra hverdagen, ingen pc, ingen mobil fra 18.00 og utover kvelden/natten er det bare dere med hjemmelagd nydelig mat, avslappende musikk, kansje en rolig dans, kansje en deilig massasje og en liten gave fra deg som du har lagd og ikke kjøpt. Jeg er stor fan av Memory Board. Her kan du skrive og putte på masse fine ting som dere har opplevd sammen i 1,5 år. Alt fra hva du liker ved han til deres 1. kinobilletter eller en sjokolade/tyggis dere delte. Ingen regler, her kan du finne på masse rart og ha det gøy med boarden Hva med å gjenskape deres 1. date? eller dine 3 favoritt dater sammen i et! Eller igjen bare gjøre det enkelt med hjemmelagd middag og hans favoritt dessert. En god film, masse sofakos. Kansje en boks med 30 lapper der 15 av dem er ord som beskriver hvor glad du er i han og 15 av dem om fine minner dere har hatt sammen. Da kan han trekke en og en lapp utover hele kvelden. Veldig cheesy men du sa han var veldig romantisk Og toppe det hele med en liten gave som du har lagd. Som oftest er det småting og enkle ting som gjør en stor forskjell. Uten å vite mindre detaljer om typen din så klarer jeg ikke å foreslå mer. Lykke til TS, håper dere får en minnerik og koselig dag/kveld/natt 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frk91 Skrevet 23. juni 2016 #11 Del Skrevet 23. juni 2016 Hva med å lage en koselig middag sammen og en god dessert etterpå. Noen ganger kan det enkle være det beste. Eller så kan dere dra ut og spise. Skriv et kort/brev der du forteller han hvor mye han betyr for deg. Jeg gjorde det med min kjæreste, og han ble veldig glad for det! Selv om man gjerne tror at menn ikke liker romantisk kliss, så gjør de fleste faktisk det. Å kjøpe en morsom tskjorte/genser kan være en idè om han er litt geek. Har fått god respons når jeg har kjøpt "female body inspector" og "star wars" gensere Billetter til en konsert han har lyst til å se. Da trenger dere ikke å reise bort, men får en opplevelse sammen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2016 #12 Del Skrevet 23. juni 2016 Pakk deg selv inn med rødt gavebånd, naken såklart, ta på deg morgenkåpe/easy access-klær, vent til han kommer hjem fra jobb/aktivitet osv, så sier du "Gratulerer med dagen! Er du klar for gave nummer 1?" .... You get the picture! Under middagen gir du han gave nr 2, som kan være armbåndet du snakker om. Evt bytte på rekkefølga, alt ettersom. Anonymkode: 645b0...34f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2016 #13 Del Skrevet 24. juni 2016 Har han INGEN interesser/hobber? Jeg ser du sier det, men det er da rart. Klokker? Filmer? Musi? Bøker?Bil? Isåfall kan du jo kjøpe noe uventet reltert til dette. En gave som nesten umulig kan slå feil er å lage en verraskelsesmiddag, gjerne favoritten hans. Ha på deg det mest sexy undertøyet du har, eller aller helst kjøp deg et nytt undertøy. Når dere er ferdige med middagen, kan du kle av deg og overraske han. Denne dagen handler det om at du gir han nytelse på alle mulige måter. En mann som ikke setter pris på dette er ikke en mann… Anonymkode: 3f391...dbf 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 24. juni 2016 #14 Del Skrevet 24. juni 2016 19 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva skal jeg fortelle🙈 Han ønsker seg ikke gave, men at vi skal bare skal være sammen, men det er kjeeedelig når man har bursdag! Tenkte å kjøpe en tur/opplevelse, men vi har ikke tid til å reise bort. Vi jobber mye begge to. Og klær er vanskelig å kjøpe til han, da han er litt sær Trenger ikke være noe dyr gave, men noe som betyr noe, liksom! Anonymkode: 8d2e3...628 Spander en weekendtur på deg og han et eller annet sted. F eks London, Roma, New York eller andre steder. Hvis han er interessert i fotball og heier på et eller annet lag, kan du jo spandere tur og billetter slik at han får se favorittlaget sitt spille. Du kan også gi han et partout-kort evt sesonbilletter til norske fotballkamper hvis han har et norsk favorittlag. Strikker du, kan du jo strikke en fin genser til han, eller evt få andre til å strikke for deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå