AnonymBruker Skrevet 23. juni 2016 #1 Skrevet 23. juni 2016 Det var forrige helg. Jeg vet at sjefen min har dame og barn. Han er en del år eldre enn meg. Men vi drakk en del på den festen, og han ville altid snakke med meg. Så kysset han meg plutselig og jeg litt tilbake. Er ikke forelsket, bare liker han godt. Jeg holder meg altid unna menn med dame. Jeg har en jeg selv dater.. Men er litt redd for klein stemning på jobb når jg skal dit igjen på mandag. Anonymkode: 0003d...a8b
Gjest Sly Skrevet 23. juni 2016 #2 Skrevet 23. juni 2016 (endret) 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det var forrige helg. Jeg vet at sjefen min har dame og barn. Han er en del år eldre enn meg. Men vi drakk en del på den festen, og han ville altid snakke med meg. Så kysset han meg plutselig og jeg litt tilbake. Er ikke forelsket, bare liker han godt. Jeg holder meg altid unna menn med dame. Jeg har en jeg selv dater.. Men er litt redd for klein stemning på jobb når jg skal dit igjen på mandag. Anonymkode: 0003d...a8b Det blir sikkert klein stemning på mandag, litt mindre kleint på tirsdag og vips er det bare glemt og satt på fyllerør-kontoen. Endret 23. juni 2016 av Sly
Poppie Skrevet 23. juni 2016 #3 Skrevet 23. juni 2016 Ikke utsett å se sjefen, bare lat som ingenting, oppfør deg som vanlig og innbill deg selv at du ikke gjorde det, så går det over fortere enn svint. Kanskje han tror du ikke husker det Det er ikke du som har gjort noe galt her. 1
Gorgonzola Skrevet 23. juni 2016 #4 Skrevet 23. juni 2016 (endret) 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det var forrige helg. Jeg vet at sjefen min har dame og barn. Han er en del år eldre enn meg. Men vi drakk en del på den festen, og han ville altid snakke med meg. Så kysset han meg plutselig og jeg litt tilbake. Er ikke forelsket, bare liker han godt. Jeg holder meg altid unna menn med dame. Jeg har en jeg selv dater.. Men er litt redd for klein stemning på jobb når jg skal dit igjen på mandag. Anonymkode: 0003d...a8b Ikke alltid, tydeligvis. Det sagt, det er ikke unormalt eller krav om dødsstraff dersom du kliner/knuller med sjefen i fylla. Du trenger ikke være forelsket engang, det er nok å være litt eventyrlysten, frimodig eller kåt. Selv om flertallet på KG mener noe helt annet, det er gjerne de samme som kritiserer moralpoliti i land som Iran eller Afghanistan Klein stemning på jobb blir det neppe, med mindre sjefen eller du ønsker å prate høyt om eskapaden i lunsjen. Bare pass deg for en eventuell henvendelse fra ham om at han har veldig sansen for deg og egentlig har et dødt forhold hjemme og har allerede startet prosessen med å komme seg vekk. Det er med 99,98% sikkerhet bare vås og kun brukt som agn på åpne muligheten for å få tilgang på fitta di. Endret 23. juni 2016 av Gorgonzola skriveleifer - igjen :-(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå