Gå til innhold

Beste innkjøp


Calla

Anbefalte innlegg

Hva er deres beste innkjøp i hus og hage generelt?

Her tror jeg det blir følgende:

- dobbeltdyne (masse dyne og masse kos :) )

- mopp ( tidligere var det langkost..pust og pes..)

- fiksing av en gammel parafinovn, den varmer nå hele huset alene! (ikke et direkte innkjøp men..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

- En gammel biedemeier-sofa vi kjøpte for en måned siden.

Fordi det gjør meg så fornøyd med livet mitt å se mannen sitte i den sofaen og lese Dostojevski. Fordi det symboliserer at jeg slapp unna en øldrikkende, fotballtittende mann med sans for DDE og IKEA, og i stedet fikk det livet jeg drømte om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest StoreSky
- En gammel biedemeier-sofa vi kjøpte for en måned siden.

Fordi det gjør meg så fornøyd med livet mitt å se mannen sitte i den sofaen og lese Dostojevski. Fordi det symboliserer at jeg slapp unna en øldrikkende, fotballtittende mann med sans for DDE og IKEA, og i stedet fikk det livet jeg drømte om.

:o :ler: Vi er i allefall forskjellig!! Så for meg han sitte der i fløyelsdress, halstørkle,six-pence, lesende - i den sofaen! Ikke en mann jeg ville...hmm.jaja. Meg om det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

- En gammel biedemeier-sofa vi kjøpte for en måned siden.

Fordi det gjør meg så fornøyd med livet mitt å se mannen sitte i den sofaen og lese Dostojevski. Fordi det symboliserer at jeg slapp unna en øldrikkende, fotballtittende mann med sans for DDE og IKEA, og i stedet fikk det livet jeg drømte om.

Ok, jeg liker ikke DDE, men hva er galt med øl og Ikea??? :o Enlighten me.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trifolii unplugged

Jeg liker både Øl, Ikea og DDE. Hva skal det blir av meg mon tro :besvime:

Men til saken: Beste innkjøp... Bredbånd. Og hjørnesofaen vår. (IKKE bue, men hjørne!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg liker både Øl, Ikea og DDE.  Hva skal det blir av meg mon tro :besvime:

Åh, det blir nok noe av deg også. Du blir bare ikke mannen min! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, jeg liker ikke DDE, men hva er galt med øl og Ikea???  :o  Enlighten me.....

Hehe, ante meg at den kommentaren kom til å vekke noen reaksjoner. Det er ikke noe galt med øl, jeg er bare selv ikke interessert i en mann som drikker øl og ser fotballkampen i en sofa fra IKEA.

Og hva er galt med IKEA? Bare det at de fleste i Norge har noe derfra og det blir så innmari kjedelig når alle stuer ser klin lik ut. Men sånn er det med det meste i Norge. Men bevares, dere om det, og jeg om min biedermeier-sofa!

Jeg disser hverken øl, IKEA, fotball eller DDE (OK, jeg disser fotball og DDE...), jeg sier kun at det ikke inngår i det livet jeg selv ønsker meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjestekimmi

hva er så flott med denne sofaen? har aldri hørt om den før engang jeg... men vi har heller ikke annet en to stoler fra ikea....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Mitt beste innkjøp uten tvil; skotørker!!

Før sto skoene til ungene på badegolvet og ulmet i 2-3 dager før de var noenlunde tørre...

Skotørkeren er SUPER, og gjør også at jeg hiver joggeskoene deres i vaskemaskinen av og til, så ser de finere ut litt lenger.

Og symaskinen min! Utrolig så mye fint man kan lage med en symaskin...(og jeg kunne det ikke heller før jeg prøvde)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...