Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Da jeg var på 3 og 4 dpo hadde jeg mye murringer i magen, småvondt, oppblåst og mye kviser. På 6dpo var jeg litt kaldere, men i dag, 7 dpo så er jeg utrolig varm, oppblåst, fysen, hodepine og tør i munn. Vanlig for pergo brukere? 

Anonymkode: 92964...36e

Videoannonse
Annonse
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Da jeg var på 3 og 4 dpo hadde jeg mye murringer i magen, småvondt, oppblåst og mye kviser. På 6dpo var jeg litt kaldere, men i dag, 7 dpo så er jeg utrolig varm, oppblåst, fysen, hodepine og tør i munn. Vanlig for pergo brukere? 

Jeg husker ikke hvilke dager jeg var hva, men jeg slet med både murringer, hetetokter og oppblåsthet:-) 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, emhanse skrev:

Jeg husker ikke hvilke dager jeg var hva, men jeg slet med både murringer, hetetokter og oppblåsthet:-) 

Men er det g-tegn eller vanlig mellom el og mensen?

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men er det g-tegn eller vanlig mellom el og mensen?

Jeg hadde det både den måneden med pergo som det ikke ble noe graviditet, og nå sist som endte i tvillinggraviditet. Er 8-9 uker på vei nå. Men hadde nok enda mer stikkinger etc i livmor den måneden det ble befruktning👍🏻

AnonymBruker
Skrevet
24 minutter siden, emhanse skrev:

Jeg hadde det både den måneden med pergo som det ikke ble noe graviditet, og nå sist som endte i tvillinggraviditet. Er 8-9 uker på vei nå. Men hadde nok enda mer stikkinger etc i livmor den måneden det ble befruktning👍🏻

Har hatt noe av det og. Men føler igjen at alle "symptomer" kan bortforklares med andre ting.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...