AnonymBruker Skrevet 23. juni 2016 #1 Skrevet 23. juni 2016 Da jeg var på 3 og 4 dpo hadde jeg mye murringer i magen, småvondt, oppblåst og mye kviser. På 6dpo var jeg litt kaldere, men i dag, 7 dpo så er jeg utrolig varm, oppblåst, fysen, hodepine og tør i munn. Vanlig for pergo brukere? Anonymkode: 92964...36e
emhanse Skrevet 23. juni 2016 #2 Skrevet 23. juni 2016 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Da jeg var på 3 og 4 dpo hadde jeg mye murringer i magen, småvondt, oppblåst og mye kviser. På 6dpo var jeg litt kaldere, men i dag, 7 dpo så er jeg utrolig varm, oppblåst, fysen, hodepine og tør i munn. Vanlig for pergo brukere? Anonymkode: 92964...36e Jeg husker ikke hvilke dager jeg var hva, men jeg slet med både murringer, hetetokter og oppblåsthet:-) 1
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2016 #3 Skrevet 23. juni 2016 3 minutter siden, emhanse skrev: Jeg husker ikke hvilke dager jeg var hva, men jeg slet med både murringer, hetetokter og oppblåsthet:-) Men er det g-tegn eller vanlig mellom el og mensen? Anonymkode: 92964...36e
emhanse Skrevet 23. juni 2016 #4 Skrevet 23. juni 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men er det g-tegn eller vanlig mellom el og mensen? Anonymkode: 92964...36e Jeg hadde det både den måneden med pergo som det ikke ble noe graviditet, og nå sist som endte i tvillinggraviditet. Er 8-9 uker på vei nå. Men hadde nok enda mer stikkinger etc i livmor den måneden det ble befruktning👍🏻
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2016 #5 Skrevet 23. juni 2016 24 minutter siden, emhanse skrev: Jeg hadde det både den måneden med pergo som det ikke ble noe graviditet, og nå sist som endte i tvillinggraviditet. Er 8-9 uker på vei nå. Men hadde nok enda mer stikkinger etc i livmor den måneden det ble befruktning👍🏻 Har hatt noe av det og. Men føler igjen at alle "symptomer" kan bortforklares med andre ting. Anonymkode: 92964...36e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå