AnonymBruker Skrevet 24. juni 2016 #21 Del Skrevet 24. juni 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: primolut n? Anonymkode: 0b2ec...d7e Forstår ikke hva du mener her Anonymkode: 52d78...414 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2016 #22 Del Skrevet 24. juni 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Forstår ikke hva du mener her Anonymkode: 52d78...414 Det er en pille som utsetter mensen Anonymkode: 0b2ec...d7e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2016 #23 Del Skrevet 24. juni 2016 48 minutter siden, Kvist skrev: Hvis du må ha den med en gang vet jeg ikke helt hvor de har. De fleste kjøper nok på nett. Jeg vet jeg har sett det på Bootsapoteket en gang, men det var et sånt stort ett med ekstra utvalg så ikke sikkert alle har det. Ellers kan du vel høre med helsekostbutikker og andre litt "alternative" butikker av typen som selger tøybleier til barn og sånt. Menskopp er jo fortsatt litt alternativt i Norge dessverre. Hvilket Bootsapotek var du på da? og når? Anonymkode: 22ee6...bac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2016 #24 Del Skrevet 24. juni 2016 Kjøpt på apotek1 eller hva det nå heter. Sett det flere steder. Menskopp altså. Anonymkode: e46eb...6c5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvist Skrevet 24. juni 2016 #25 Del Skrevet 24. juni 2016 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvilket Bootsapotek var du på da? og når? Anonymkode: 22ee6...bac Husket visst feil. Det var ikke Boots, det var Vitus. Ser de har på nett også. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2016 #26 Del Skrevet 24. juni 2016 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Du bør velge Tampax sin minste i første omgang. Den har innføringshylse, slik at det er lettere å få den inn. Dersom du føler du er litt tørr (har kun små blødninger) og vil ha litt mer gli så den lettere kommer på plass kan du smøre innføringshylsen med glidemiddel eller vaseling og gjerne litt i skjedeåpningen og. Om du sitter på toalettet, bre beina dine og løft baken litt bakover., bruk venstre hånden og spre kjønnsleppene til siden, kjenn hvor skjedeåpningen er, og før innføringshylsen et stykke opp, så dytter du den nedre delen av hylsen inn i den andre, slik at tampongen føres inn i skjeden, nå kan du lett ta ut innføringshylsen, du kjenner tråden til tampongen henger på plass og alt er vel. Det er viktig at du slapper helt av når du gjør dette og ikke spenner deg. OB er vanskelig å bruke for uerfarne og jeg føler det er mer gris, i alle fall om du blør mye... lettere med de med innføringshylse. Anonymkode: 666c8...3bd Helt uenig. Jeg synes tampax "kliper" huden i skjeden, og den er vanskelig å få på plass siden hylsen er rett og skjeden gjerne er bøyd litt. Så tampax KAN være enklere for noen, men ikke si det som en fasit. 1 time siden, AnonymBruker skrev: Ikke så mye svie egentlig, mer at jeg kjenner den ligge i klem liksom og dermed så gjør det vondt. Har prøvd å dytte den så langt opp jeg klarer, men det går ikke uten at jeg får skikkelig vondt i hva jeg antar er livmortappen kanskje jeg får det bedre til med en slik tampax så skal prøve det også. Anonymkode: 52d78...414 Jg pleier å dytte tampongen til ene siden, nettopp fordi jeg har så lavtliggende livmorhals, at det bare gjør vondt om den skal rett inn. Da ligger den enten til venstre eller høyre siden for livmorshalsen Anonymkode: 7e634...f30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2016 #27 Del Skrevet 24. juni 2016 35 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er en pille som utsetter mensen Anonymkode: 0b2ec...d7e Jaha Får man mensen noen dager senere eller hopper den over en periode? Og er dette noe jeg bare kan stikke innom apoteket å kjøpe? Anonymkode: 52d78...414 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2016 #28 Del Skrevet 24. juni 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jaha Får man mensen noen dager senere eller hopper den over en periode? Og er dette noe jeg bare kan stikke innom apoteket å kjøpe? Anonymkode: 52d78...414 Reseptbelagt. Mensen blir bare utsatt. For meg ble den vondere, men verdt å utsette. Anonymkode: e46eb...6c5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2016 #29 Del Skrevet 24. juni 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Reseptbelagt. Mensen blir bare utsatt. For meg ble den vondere, men verdt å utsette. Anonymkode: e46eb...6c5 Takk Skal kjøpe forskjellige tamponger og prøve meg litt frem, og sjekke ut denne menskoppen. Om det ikke fungerer så får jeg ringe legen min og be om en resept Anonymkode: 52d78...414 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2016 #30 Del Skrevet 24. juni 2016 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: Takk Skal kjøpe forskjellige tamponger og prøve meg litt frem, og sjekke ut denne menskoppen. Om det ikke fungerer så får jeg ringe legen min og be om en resept Anonymkode: 52d78...414 Skal prøve koppen selv, hørt mye bra! Pillene må tas slavisk forresten, syns jeg husker det var litt pes. Så kom mensen umiddelbart etterpå. Skal tas fra noen dager før forventet og så hver dag til du er "klar". Anonymkode: e46eb...6c5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå