Gjest StoreSky Skrevet 4. november 2004 #1 Skrevet 4. november 2004 Har alle de klassiske tegnene på sopp (pluss litt til..) Men ingenting har fungert. Legen har sendt prøve til dyrkning, og det var ingen tegn til sopp! Bare for å si at det er viktig å gå til legen hvis canesten eller lignende ikke fungerer optimalt... (Hos meg lindret canesten, men tok ikke bort ubehaget) Hadde heller ikke kjønnsvorter som først antatt. (Hva jeg har aner jeg ikke, skal få en krem med noe kortison, så se videre)
Arkana Skrevet 4. november 2004 #2 Skrevet 4. november 2004 Symptomene på Gardnerella kan minne om soppinfeksjon.
Gjest Yoni Skrevet 4. november 2004 #3 Skrevet 4. november 2004 Opplevde det samme. Kenacutan (middels sterkt kortikosteroid) hjalp ikke.
Gjest gjest1 Skrevet 4. november 2004 #4 Skrevet 4. november 2004 Herstår det litt om bakteriell vaginose, eller gardnerella. Jeg leser at det kan skyldes allergi mot såpe, parfyme, sanitetsbind eller nye tekstiler. Noen kan også trolig reagere på tamponger. Jeg har merket i det siste at jeg klør og får utslett av bindene til Allways... Bruker både bind, tamponger og truseinnlegg av dette merket...
Gjest Lilleulv Skrevet 4. november 2004 #5 Skrevet 4. november 2004 Men nå har de jo fått sånn gjør-det-selv-prøve! Vi-sense heter den testen og kjøpes på apotek. Det er et truseinnlegg du skal ha i trusa i noen timer... blir den blå så har du bakterie-infeksjon, hvis ikke så er det nok sopp.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå