Yme Skrevet 23. juni 2016 #1 Skrevet 23. juni 2016 (endret) Finnes det et eller annet produkt som fletter hår, eller lager en eller annen slags lignende greie? I så fall, kan noe anbefale en som fungerer greit, og er lett og rask å bruke alene? Endret 23. juni 2016 av Yme
Februarbarn Skrevet 23. juni 2016 #2 Skrevet 23. juni 2016 Ja, de finnes. Hadde en for mange år siden, men min erfaring tilsier at de er ubrukelige. Bruker heller lang tid på å lære meg det selv. Krever riktignok mye øving, men sluttresultatet blir nydelig 3
Aamu Skrevet 23. juni 2016 #3 Skrevet 23. juni 2016 4 minutter siden, Yme skrev: Finnes det et eller annet produkt som fletter hår, eller lager en eller annen slags lignende greie? I så fall, kan noe anbefale en som fungerer greit, og er lett og rask å bruke alene? Ja, det er noen maskiner, men det blir ikke så bra. Synes jeg. 1
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2016 #4 Skrevet 23. juni 2016 Skaff deg et kvinnfolk Anonymkode: 4f404...aec 1
Gjest Zumo de Melocotón Skrevet 23. juni 2016 #5 Skrevet 23. juni 2016 Jepp! Det kalles "Frisør", "Mor", "Søster", "Venninne", eller til nød "Far". 😉 Første er relativt dyr, så anbefaler de tre neste basert på tilgjengelighet. Dvs, sistnevnte har kommet seg vesentlig etter at flettepappa-bloggene ble så poppis, godt hjulpet av denne mannen. 😜😂
Aamu Skrevet 23. juni 2016 #6 Skrevet 23. juni 2016 2 minutter siden, Zumo de Melocotón skrev: Jepp! Det kalles "Frisør", "Mor", "Søster", "Venninne", eller til nød "Far". 😉 Første er relativt dyr, så anbefaler de tre neste basert på tilgjengelighet. Dvs, sistnevnte har kommet seg vesentlig etter at flettepappa-bloggene ble så poppis, godt hjulpet av denne mannen. 😜😂 Flettepappa? 1
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2016 #7 Skrevet 23. juni 2016 13 minutter siden, Yme skrev: Finnes det et eller annet produkt som fletter hår, eller lager en eller annen slags lignende greie? I så fall, kan noe anbefale en som fungerer greit, og er lett og rask å bruke alene? Spør kona Anonymkode: ba54d...f7d 1
Gjest Sitronvann Skrevet 23. juni 2016 #8 Skrevet 23. juni 2016 Du får søke etter fletteglad dame i bo området ditt da
Yme Skrevet 23. juni 2016 Forfatter #9 Skrevet 23. juni 2016 Det spiller ingen rolle for meg om det ser pent ut, så lenge jeg slipper å ha hår dinglende over alt mens jeg trener. Vanlig hestehale er ikke bra nok, så jeg trenger noe som samler håret, så hårstråene ikke er så utsatt for å ryke. Så, hvis det ikke har noe å si om fletta ser fin ut, funker det greit med sånn maskin?
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2016 #10 Skrevet 23. juni 2016 1 minutt siden, Yme skrev: Det spiller ingen rolle for meg om det ser pent ut, så lenge jeg slipper å ha hår dinglende over alt mens jeg trener. Vanlig hestehale er ikke bra nok, så jeg trenger noe som samler håret, så hårstråene ikke er så utsatt for å ryke. Så, hvis det ikke har noe å si om fletta ser fin ut, funker det greit med sånn maskin? Spar heller pengene, og fest flere strikk i hestehalen. Vanskelig å forklare, men noe ala dette. Du skjønner sikkert hva jeg mener. Anonymkode: c0952...ff0
Gjest Sitronvann Skrevet 23. juni 2016 #11 Skrevet 23. juni 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Spar heller pengene, og fest flere strikk i hestehalen. Vanskelig å forklare, men noe ala dette. Du skjønner sikkert hva jeg mener. Anonymkode: c0952...ff0 Du tenker på første strikk oppå hodet og flere strikker gradvis bakover slik at det blir en lang hale? Hårklemmer er jo et annet alternativ
Yme Skrevet 23. juni 2016 Forfatter #12 Skrevet 23. juni 2016 Nei, kan ikke bruke flere strikker eller hårspenner. Må være en flette, eller en sånn spiralgreie som de viste i videoen over her.
Okapi Skrevet 23. juni 2016 #13 Skrevet 23. juni 2016 Hadde egentlig vært litt kjekt. Prøvde å flette selv, men det gikk ikke, og konkluderte med at fletter egentlig er en form for optisk illusjon. 1
Gjest Sitronvann Skrevet 23. juni 2016 #14 Skrevet 23. juni 2016 Rent praktisk er fletter best om du har oppi midler som hindrer håret i å gli ut igjen. Hvis du er typen til å ikke bruke noe ville jeg ikke satset på flette. Den beste måten å få hår bort fra ansiktet er å samle det i en hale midt oppå hodet og surre resten inn i strikken. Uansett hva du velger vil håret bli slitt etterhvert. Men fletting er enkelt å lære, det kreves bare litt øvelse.
Gjest Zumo de Melocotón Skrevet 23. juni 2016 #15 Skrevet 23. juni 2016 Rastafletter og samle med strikk? 😜 Hvor langt hår har du? Å lage en vanlig tredelt flette uten ekstra dilldall er innmari enkelt, både på seg selv og på andre. Da kan du jo be om et lynkurs hos noen du kjenner som kan flette, så fikser du det selv på 2-3 min før trening fremover. 😊
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2016 #16 Skrevet 23. juni 2016 Kjøp denne http://www.norli.no/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?storeId=10651&urlLangId=-101&productId=2189226&urlRequestType=Base&langId=-101&catalogId=10051 Anonymkode: ba54d...f7d
Yme Skrevet 23. juni 2016 Forfatter #17 Skrevet 23. juni 2016 25 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kjøp denne http://www.norli.no/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?storeId=10651&urlLangId=-101&productId=2189226&urlRequestType=Base&langId=-101&catalogId=10051 Anonymkode: ba54d...f7d Det må jeg gjøre! Hadde jo vært kult å kunne lage noe som så fint ut, til andre anledninger enn trening. 28 minutter siden, Sitronvann skrev: Rent praktisk er fletter best om du har oppi midler som hindrer håret i å gli ut igjen. Hvis du er typen til å ikke bruke noe ville jeg ikke satset på flette. Den beste måten å få hår bort fra ansiktet er å samle det i en hale midt oppå hodet og surre resten inn i strikken. Uansett hva du velger vil håret bli slitt etter hvert. Det hadde ikke funka å ha det i en klump oppå hodet, da jeg er nødt til å kunne dra hodet mitt ut av trange åpninger. Flette er den eneste måten å gjøre det på, så vidt jeg kan se. Mulig det hadde funka, om jeg brukte hodebeskyttelse, men foreløpig gjør jeg ikke det. 27 minutter siden, Zumo de Melocotón skrev: Rastafletter og samle med strikk? 😜 Hvor langt hår har du? Å lage en vanlig tredelt flette uten ekstra dilldall er innmari enkelt, både på seg selv og på andre. Da kan du jo be om et lynkurs hos noen du kjenner som kan flette, så fikser du det selv på 2-3 min før trening fremover. 😊 Hvor langt hår trenger man for at det skal være lett å flette det selv da? Hvis det bare tar 3 minutter, er jo det veldig greit. Spiller ingen rolle hvordan det ser ut. Så her langt hår har jeg.
Yme Skrevet 23. juni 2016 Forfatter #18 Skrevet 23. juni 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Skaff deg et kvinnfolk Anonymkode: 4f404...aec Veit ikke om det hadde vært populært å tvinge hu opp om morgenen, bare for at jeg skulle ha flette på trening, hver dag. 1 time siden, Zumo de Melocotón skrev: Jepp! Det kalles "Frisør", "Mor", "Søster", "Venninne", eller til nød "Far". 😉 Første er relativt dyr, så anbefaler de tre neste basert på tilgjengelighet. Dvs, sistnevnte har kommet seg vesentlig etter at flettepappa-bloggene ble så poppis, godt hjulpet av denne mannen. 😜😂 Hadde jeg giddi å dra til frisøren, hadde ikke håret mitt vært langt ;P 1 time siden, Aamu skrev: Flettepappa? Det er de beste fedrene, har jeg lest. 1
Gjest Sitronvann Skrevet 23. juni 2016 #19 Skrevet 23. juni 2016 Og ang fletter, du bør lære deg pariserflette hvis du absolutt skal flette alt og håret har ulike lengder. Da får du en flette som begynner oppå hodet og går bakover.
Yme Skrevet 23. juni 2016 Forfatter #20 Skrevet 23. juni 2016 47 minutter siden, Okapi skrev: Hadde egentlig vært litt kjekt. Prøvde å flette selv, men det gikk ikke, og konkluderte med at fletter egentlig er en form for optisk illusjon. Ja, jeg prøvde meg litt, men oppdaget at jeg ikke kan se bakhodet mitt, og ikke har nok speil til å gjøre noe med det, så det blei omtrent like lett som å bestemme seg for å være et appelsintre. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå