Gå til innhold

Hvilke merker er "harry" i dine øyne?

Anbefalte innlegg

Gjest Elseby13
Skrevet

Jeg syns Guess, Ed Hardy og Michael Kors er litt harry.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes ingen merker er harry i seg selv, men enkelte produkter som tilhører visse merker kan være harry ja.

• Liker 3
Gjest Tom/Loki
Skrevet

Ingen, men enkelte klær kan være harry.

AnonymBruker
Skrevet

canada goose... 

Anonymkode: 09e26...555

• Liker 13
Skrevet

LV.

MK veska (den sorte)synes de andre produktene er ok men den veska er jeg lei av.

burberry mønsteret

RL poloskjorta der han "hestespilleren"er stor...så en fyr idag med merket som dekte nesten hele venstre bryst..

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Jeg kommer ikke på noen merker jeg synes er harry.

Anonymkode: 4b45e...a90

Gjest Carly-Chardonnay
Skrevet

Versace! Er så glorete. 

Skrevet

De fleste "merke" klær er Harry I mine øyne. Stort sett laga for show uten særlig praktisk verdi.. dyrt som nøkken er det å. 

Hadde ei dame som ville kjøpe en eller annen merke genser til meg. 3000 kosta den. Da sa jeg att kjøper du den, rammer jeg den inn å hengern på veggen.. jeg Gjør så mye rart att sånt no kan ikke jeg gå med..

• Liker 4
Skrevet

Canada Goose, Ed Hardy, Michael Kors (skrives det slik?), Ugg, Lexington

• Liker 2
Skrevet

Synest ikke det er så mange merker som er harry i seg selv.Det står klærne og tilbehøret som skriker at de er fra et spesielt sted for selv. MEN det som er kjent som merker i dag, både luksus og mer kommersielle, er godt overbrukt. Tok fag om det en gang, og da fikk vi se de store forskjellene på kommersielle merker og virkelige luksusmerker (...og alt for overprisede ting).

AnonymBruker
Skrevet

Noen Michael Kors produkter med altfor mye gulldill på, Armani. Louis Vuitton, Chanel, Versace og Hermes og LV belter. 

Anonymkode: e1007...7a1

• Liker 1
Skrevet

Kommer ikke på noe spesifikt jeg syns er harry..

Hvis jeg liker noe, kjøper jeg det. Liker jeg det ikke, så går jeg forbi, enkelt å greit

AnonymBruker
Skrevet
44 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Noen Michael Kors produkter med altfor mye gulldill på, Armani. Louis Vuitton, Chanel, Versace og Hermes og LV belter. 

Anonymkode: e1007...7a1

Hermes er harry?! I all verden. For meg er det langt ifra harry siden så få bruker merket på grunn av prisen. Ikke er produktene så sykt flashy heller?

Anonymkode: 74e25...639

• Liker 10
Gjest *Micki*
Skrevet

Ting med mye blingbling synes jeg er harry. Får også litt harryvibber av burberry mønsteret, det gikk inflasjon i det for noen år siden. Michel Kors ville jeg ikke hatt selv, synes alle går med det. Kommer ikke på noe fler i farten men har merker jeg foretrekker over andre. Ikke at jeg egentlig er så merkefiksert i utgangspunktet. 

AnonymBruker
Skrevet

Grilldress, Crocs, 

Anonymkode: 85b94...275

• Liker 3
Gjest glacies crepito
Skrevet

Ingen spesifikke merker, men volvojakke og tresko.

AnonymBruker
Skrevet

Disgual

makan til grelle klær, veldig populært i barcelona- forstår det ikke

Anonymkode: 5954f...5af

• Liker 8
Gjest *Micki*
Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Grilldress, Crocs, 

Anonymkode: 85b94...275

Haha ja. Crocs er utrolig stygt, men dessverre veldig praktiske og gode å gå i 😂 komfort over stil?

AnonymBruker
Skrevet

Alt med store logoflash og eller mye bling, grelle mønster etc. Som oftes forbinder jeg det med disse merkene LV, Guess, Armani, Burberry, Michael Kors, Ralph Lauren, Lexington, Versace, Hermes H-belter og H-armbånd. 

Anonymkode: 86480...7d7

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...