Gjest Anonymous Skrevet 4. november 2004 #1 Skrevet 4. november 2004 Jeg har fått sopp og har kjøpt krem og stikkpille Canesten. Han har ingen kløe eller røde prikker. Bør han smøre seg litt han også?
Gjest Yoni Skrevet 4. november 2004 #2 Skrevet 4. november 2004 Ja, han kan gjøre det, men må strengt tatt ikke hvis han ikke får symptomer.
Gjest meya84 Skrevet 4. november 2004 #4 Skrevet 4. november 2004 jo det må han! Lærte faktisk om akkurat det på skolen i går. Han kan få symptomene fks. en uke senere, å smitte dama på nytt igjen.. så har dere det gående...
Arkana Skrevet 4. november 2004 #5 Skrevet 4. november 2004 jo det må han! Lærte faktisk om akkurat det på skolen i går. Han kan få symptomene fks. en uke senere' date=' å smitte dama på nytt igjen.. så har dere det gående...[/quote'] Jeg har lest flere steder at undersøkelser viser at kvinner får ikke soppinfeksjon sjeldnere om partneren behandles.
Gjest Ninakanin Skrevet 4. november 2004 #6 Skrevet 4. november 2004 men det kan da umulig være gunstig å få en ny dose sopp dyttet inn flere ganger i uka når man prøver iherdig å bli kvitt fysakene...
Arkana Skrevet 4. november 2004 #7 Skrevet 4. november 2004 men det kan da umulig være gunstig å få en ny dose sopp dyttet inn flere ganger i uka når man prøver iherdig å bli kvitt fysakene... Menn får ikke nødvendigvis sopp selv om partneren har det, de har ikke samme type bakterieflora. Menn får i det hele tatt sjelden soppinfeksjon.
Gjest Ninakanin Skrevet 4. november 2004 #8 Skrevet 4. november 2004 men jeg trodde det sto på pakningsvedlegget til canesten iallefall at om du har en, så bør partneren også behandles.. urettferdig at menn ikke har en ekkel vår plass å dyrke sopp som klør i!!
Gjest Ninakanin Skrevet 4. november 2004 #9 Skrevet 4. november 2004 eh, ekkel VÅT plass, ikke vår...
Selma Skrevet 5. november 2004 #10 Skrevet 5. november 2004 Ifølge flere leger, så smitter sopp sjelden, så partner behøver ikke behandles om det ikke oppstår symptomer.
Gjest Lilleulv Skrevet 5. november 2004 #11 Skrevet 5. november 2004 Jepp sopp regnes ikke som en sos (seksuelt overførbar sykdom). Og iom at mannen sin "ting" sitter utenpå og er sånn nogenlunde tørr så er ikke det noe sted for soppen. Men om man får det igjen og igjen til tross for at man tar masse medisiner bør mannen også behandles, for da kan det jo være at han har litt og at det er nok hvis du er utsatt...
Gjest Anonymous Skrevet 5. november 2004 #12 Skrevet 5. november 2004 hvis det gjentar seg så må han også smøres. jeg fikk det om igjen og om igjen helt til legen sa han måtte smøres hvis ikke gikk det fram og tilbake, så vi gjorde det og nå kommer det så sjeldent. det er sjeldent gutta har noe særlig symptomer når de har sopp.. lykke til
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå