Gå til innhold

Tar du telefon når det er skjult nummer?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest 123Sol
Den 23.6.2016 at 13.12, AnonymBruker skrev:

Det er veldig frustrerende for oss som har hemmelig nummer at "ingen" tar telefonen når en ringer. Det verste er at flere og flere bedrifter/instituasjoner/offentlige etater etc også i større og større grad har sluttet å ta telefonen når det ringes fra skjult nummer. Veldig upraktisk.

Anonymkode: 51566...f73

Da går det an å legge igjen en beskjed på svareren eller sende en mld på forhånd :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg svarer aldri på skjult nummer, men så svarer jeg heller ikke hvis det er et nummer jeg ikke kjenner. Jeg har de fleste relevante telefonnr. lagret på telefonen min. Hvis noen ringer, og det viser seg at det er noen jeg vil snakke med, lar jeg de ringe igjen. Eventuelt så ringer jeg de, hvis det er noe jeg vet haster.

Har også Telefonterror-appen på telefonen min, så de aller, aller fleste telefonselgere blir blokkert.:strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
3 timer siden, Mortem skrev:

Da går det an å legge igjen en beskjed på svareren eller sende en mld på forhånd :)

Det kunne jeg selvfølgelig gjort, men poenget med hemmelig nummer forsvinner liksom litt hvis man skal drive å legge det igjen overalt :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 123Sol
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det kunne jeg selvfølgelig gjort, men poenget med hemmelig nummer forsvinner liksom litt hvis man skal drive å legge det igjen overalt :) 

Kan jo bruke sosiale medier 👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
3 minutter siden, Mortem skrev:

Kan jo bruke sosiale medier 👍

Egentlig ikke; der legger man jo igjen enda mer informasjon. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, men det er flere år siden jeg har sett, tror jeg....selgerne har jo synlig nr nå. Og de telefonene tar jeg fordi jeg er for nysgjerrig,  type det KUNNE jo være advokaten til en rik ukjent avdød onkel som ringer. Jadda. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
7 timer siden, ♥ Lola ♥ skrev:

Ja, selvfølgelig. Har ingenting å være redd for.

Det er vel ikke akkurat det at man er redd som gjør at man ikke tar telefonen,men at det er plagsomt og masete når telefonselgere osv ringer i tide og utide.

Anonymkode: be93e...645

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei jeg gjør ikke det. Fikk noen drapstrusler på nattetider fra skjult nummer for rundt 13-15 år siden.  :bond:

Endret av WubWub
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...