AnonymBruker Skrevet 23. juni 2016 #1 Skrevet 23. juni 2016 Idag skal jeg ha en sukkerfri dag, hvor jeg ikke spiser kake osv. Jeg spiste et grovt knekkebrød for 4 timer siden, og jeg kjenner at sukkersuget kryper seg på.. Hva skal jeg gjøre? Har gjort husarbeid, og prøvd å distrahere meg. Anonymkode: c924b...ef8
HjerteDame Skrevet 23. juni 2016 #3 Skrevet 23. juni 2016 Må man ha sukker hver dag? Da tror jeg at man skal begynne å se over kostholdet.
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2016 #4 Skrevet 23. juni 2016 Hvis du ønsker en sukkerfri hverdag (som er kjempebra!), så bør du "avsukres" først. Jeg var totalt avhengig av sukker hver dag, men en dag var jeg så lei av å.være usunn, så jeg slutta helt med sukker og fant sunnere alternativer oppskrifter på sunnere kaker. Etter noen uker var jeg ikke avhengig lenger og kunne ha godteri i skapet uten å.røre det! Nå spiser jeg kun kake osv når det blir servert, jeg kjøper aldri ting med tilsatt sukker. Jeg gjør det både for generell helse og for tannhelsen som ikke er så god. Jeg ser store resultater både for tenner og treningsresultater. Anonymkode: 8904f...7ac
Gjest Kaffekrus Skrevet 23. juni 2016 #5 Skrevet 23. juni 2016 Spis mat...? Om du spiste et grovt knekkebrød for fire timer siden, er det strengt tatt ikke rart du føler behov for noe å spise.
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2016 #6 Skrevet 23. juni 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Idag skal jeg ha en sukkerfri dag, hvor jeg ikke spiser kake osv. Strengt tatt burde det vel vært omvendt slik at utgangspunktet er sukkerfritt og at man skeier ut en dag i blandt med kake osv. Sukker som i raffinert sukker er ikke noe kroppen trenger. Anonymkode: 10e7e...c1b
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2016 #7 Skrevet 23. juni 2016 Noen "smarte" forskere har sagt at: Har du lyst på sukker, er du egentlig trøtt og kroppen behøver hvile. Sov litt. Anonymkode: f1a98...ddd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå