Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har hatt med barn til Bjørneparken i Flå? Er det verdt turen? Vi har 2 barn på 7 og 9, er det verdt pengene og kjøreturen? Bor 2 timer unna parken.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg syntes det var hyggelig der, men vi kjørte bare forbi og bestemte oss der og da, så vi hadde ingen forventninger.

Men jeg føler nok ikke at det er et sted jeg måå tilbake til. 

Anonymkode: bdda6...687

AnonymBruker
Skrevet

Å ja! Veldig rolig og koselig. Mine var 6 og 7 da vi var der.

Vi likte det godt. Kombinerte med hotellovernatting på Thon hotell Bjørneparken. Kjempehelg.

Anonymkode: 2e5cf...0ac

AnonymBruker
Skrevet

Noen andre :)?

Anonymkode: 524bb...c9d

AnonymBruker
Skrevet

Jeg var der for mange herrens år siden, i tenårene, og jeg sytnes det var kjempestas ;) Nå er det riktignok mange år siden, og jeg har alltid vært veldig glad i denslags parker, men jeg kjenner jeg hadde syntes det var skikkelig stas med et besøk nå også, jeg. 

Så jeg ville sagt go for it, det er jo ikke langt å kjøre i 2 timer. 

Anonymkode: 7b2db...368

AnonymBruker
Skrevet

Her har du mange vurderinger fra Tripadvisor   På høyreside, når denne lenken her åpner seg ser du 17 Google anmeldelser. 

Personlig ville jeg lagt på en times kjøretur og dratt til Langedrag , men nå er jeg helt . :strix:når det kommer til Langedrag. 

Anonymkode: 87a14...a72

Gjest ricecrispies
Skrevet
29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Her har du mange vurderinger fra Tripadvisor   På høyreside, når denne lenken her åpner seg ser du 17 Google anmeldelser. 

Personlig ville jeg lagt på en times kjøretur og dratt til Langedrag , men nå er jeg helt . :strix:når det kommer til Langedrag. 

Enig i at Langedrag er fantastisk,men det er fryktelig dyrt. 👎🏻 Bjørneparken er lite og fint. Vi likte det godt. 

AnonymBruker
Skrevet

Vi gjorde Langedrag og Bjørneparken samme tur, og Bjørneparken vant lett. Det kan kanskje ha vært fordi det var så kaotisk på Langedrag, og ikke minst at ingen av de ansatte reagerte på at unger direkte plaget noen av gårdsdyrene som gikk løst omkring (vi snakker harhendt draing i ører på et esel som smådesperat prøvde komme seg unna, slåssing om å få holde en vettskremt geitekilling, etc). 

Anonymkode: 7b2db...368

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, ricecrispies skrev:

Enig i at Langedrag er fantastisk,men det er fryktelig dyrt. 👎🏻 Bjørneparken er lite og fint. Vi likte det godt. 

Vakreste stedet :rodmer:   Prisforskjellen var mininmal. 875,-  og 950.- respektive for familiebilett  2v + 2b.

Jeg leste endel av anmeldelsene for Bjørneparken og det ser absolutt ut som om det er verdt turen. 

Gjest ricecrispies
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Vakreste stedet :rodmer:   Prisforskjellen var mininmal. 875,-  og 950.- respektive for familiebilett  2v + 2b.

Jeg leste endel av anmeldelsene for Bjørneparken og det ser absolutt ut som om det er verdt turen. 

Vi har tre barn vi da. :)

Jeg kikket på priser for å i tillegg besøke ulvene,overnatting osv. Da ble det mye billigere å besøke Bjørneparken kombinert med hotell. :) 

Men enig i at Langedrag er nydelig. Var der på rideleir for mange år siden 😘

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...