AnonymBruker Skrevet 23. juni 2016 #1 Skrevet 23. juni 2016 Mor henter barna på mine dager før jeg er ferdig på jobb I bhg.. jeg ønsker ikke dette fordi mor viser ekstremt dårlig holdning mye av tiden til neg og dette ønsker jeg ikke at barna skal se. Derfor bedre å hente I bhg selv. Bhg kan ikke nekte mor å hente, men advokaten sier at hun må respektere at jeg kan avgjør hvem som henter.. Da bla. meg på mine dager så derfor skal hun heller ikke hente I følge vår avtale siden jeg vil selv.. Vi skal snart I retten for å bli enig om samvær. Kan jeg bruke dette som sabotasje da jeg ønsker at hun skal respektere avtalen som blir lagt der Anonymkode: 7b48a...7f9
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2016 #2 Skrevet 23. juni 2016 Advokaten din kan svare på dette siden han kjenner til situasjonen. Anonymkode: ec43a...36c 3
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2016 #3 Skrevet 24. juni 2016 Han har bare svart at hun må respektere dette.. hjelper jo ikke akkurat Anonymkode: 7b48a...7f9
Peter007 Skrevet 24. juni 2016 #4 Skrevet 24. juni 2016 Den 23.6.2016 at 9.24, AnonymBruker skrev: Mor henter barna på mine dager før jeg er ferdig på jobb I bhg.. jeg ønsker ikke dette fordi mor viser ekstremt dårlig holdning mye av tiden til neg og dette ønsker jeg ikke at barna skal se. Derfor bedre å hente I bhg selv. Bhg kan ikke nekte mor å hente, men advokaten sier at hun må respektere at jeg kan avgjør hvem som henter.. Da bla. meg på mine dager så derfor skal hun heller ikke hente I følge vår avtale siden jeg vil selv.. Vi skal snart I retten for å bli enig om samvær. Kan jeg bruke dette som sabotasje da jeg ønsker at hun skal respektere avtalen som blir lagt der Anonymkode: 7b48a...7f9 Du får ta det videre rettslig om hun ikke vil høre 2
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2016 #5 Skrevet 25. juni 2016 Er det ett alternativ å gå til retten for å få dømt at mor ikke kan hente på mine dager uten at jeg sier det? Tar de små små saker inn der? Anonymkode: 7b48a...7f9
Furstina Skrevet 25. juni 2016 #6 Skrevet 25. juni 2016 Prata med mor, och med barnehagen. Ge besked till barnehage om vem som ska hämta och att det ska hållas. Berätta det samma till mor 2
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2016 #7 Skrevet 25. juni 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Er det ett alternativ å gå til retten for å få dømt at mor ikke kan hente på mine dager uten at jeg sier det? Tar de små små saker inn der? Anonymkode: 7b48a...7f9 Seriøst? Selvføgelig ikke, og at hun henter ungene før du slutter på jobb og levere de til deg er ett ikke problem. Sukc it up. Lær deg å samarbeid, du kommer til å ha mye med denne dama framover og da kan du likevel lære det nå som sist. Anonymkode: 634d7...3e6 3
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2016 #8 Skrevet 25. juni 2016 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Seriøst? Selvføgelig ikke, og at hun henter ungene før du slutter på jobb og levere de til deg er ett ikke problem. Sukc it up. Lær deg å samarbeid, du kommer til å ha mye med denne dama framover og da kan du likevel lære det nå som sist. Anonymkode: 634d7...3e6 Problemet er at det er ett problem og vi kan unngå situasjonen så hvorfor ikke. Mor henter barna kun for å vise at hun har kontroll. Hun sier også ting foran barna som de ikke burde høre så synes det holder med at de ser mor smelle døren i ansiktet på meg eller svarer "hold kjeft", "det driter jeg i" osv foran barna når jeg leverer.. Hvorfor mer en nødvendig? Hun kan finne på å dra barna ut av hendene mine, si "hvorfor går du ikke"? Osv. Sist jeg jeg hentet hos henne sa hun "barna vil ikke være med deg så de burde få velge å være hjemme" etter på i bilen sa mellomste at moren hadde lovet popcorn og brus hvis de ble hjemme.. Anonymkode: 7b48a...7f9 1
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2016 #9 Skrevet 25. juni 2016 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: Seriøst? Selvføgelig ikke, og at hun henter ungene før du slutter på jobb og levere de til deg er ett ikke problem. Sukc it up. Lær deg å samarbeid, du kommer til å ha mye med denne dama framover og da kan du likevel lære det nå som sist. Anonymkode: 634d7...3e6 Men nei, seriøst hadde jeg ikke gått så langt. Det var ment som ett spørsmål om de tok så små saker opp for da hadde jeg blitt overasket, men selvfølgelig hvis vi ender i retten fordi vi ikke blir enig om samvær senere så vil jeg jo ta dette opp om det fremdeles er ett problem Anonymkode: 7b48a...7f9
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2016 #10 Skrevet 25. juni 2016 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Problemet er at det er ett problem og vi kan unngå situasjonen så hvorfor ikke. Mor henter barna kun for å vise at hun har kontroll. Hun sier også ting foran barna som de ikke burde høre så synes det holder med at de ser mor smelle døren i ansiktet på meg eller svarer "hold kjeft", "det driter jeg i" osv foran barna når jeg leverer.. Hvorfor mer en nødvendig? Hun kan finne på å dra barna ut av hendene mine, si "hvorfor går du ikke"? Osv. Sist jeg jeg hentet hos henne sa hun "barna vil ikke være med deg så de burde få velge å være hjemme" etter på i bilen sa mellomste at moren hadde lovet popcorn og brus hvis de ble hjemme.. Anonymkode: 7b48a...7f9 Man kan ikke unngå det i alle evig, Ta samtaler på familiekontor. Du finner ingenting på å ta det i retten (noe som ikke er mulig) Anonymkode: 634d7...3e6 2
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2016 #11 Skrevet 25. juni 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Man kan ikke unngå det i alle evig, Ta samtaler på familiekontor. Du finner ingenting på å ta det i retten (noe som ikke er mulig) Anonymkode: 634d7...3e6 "vinner. Anonymkode: 634d7...3e6
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2016 #12 Skrevet 25. juni 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Man kan ikke unngå det i alle evig, Ta samtaler på familiekontor. Du finner ingenting på å ta det i retten (noe som ikke er mulig) Anonymkode: 634d7...3e6 Nei, men jeg har vel da aldri sagt at jeg skal ta det i retten på grunn av dette? Det var ett spørsmål. I kontrakten står det at jeg skal hente i bhg som hun har skrevet selv og signert. Anonymkode: 7b48a...7f9
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2016 #13 Skrevet 25. juni 2016 Den 23.6.2016 at 9.24, AnonymBruker skrev: Vi skal snart I retten for å bli enig om samvær. Kan jeg bruke dette som sabotasje da jeg ønsker at hun skal respektere avtalen som blir lagt der Anonymkode: 7b48a...7f9 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Er det ett alternativ å gå til retten for å få dømt at mor ikke kan hente på mine dager uten at jeg sier det? Tar de små små saker inn der? Anonymkode: 7b48a...7f9 Den 23.6.2016 at 9.24, AnonymBruker skrev: Bhg kan ikke nekte mor å hente, men advokaten sier at hun må respektere at jeg kan avgjør hvem som henter.. Anonymkode: 7b48a...7f9 Og i tilegg har du mistet troverdighet, ved å motsi det selv. Anonymkode: 634d7...3e6 1
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2016 #14 Skrevet 25. juni 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Er det ett alternativ å gå til retten for å få dømt at mor ikke kan hente på mine dager uten at jeg sier det? Tar de små små saker inn der? Anonymkode: 7b48a...7f9 Anonymkode: 634d7...3e6
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2016 #15 Skrevet 25. juni 2016 Jeg har ikke motsagt meg selv. Hun har fremdeles tid på seg og bestemme hvor mye hun ønsker å ha barna da kommunikasjonen går mellom advoktane våre for å bli enige om samvær. Begge advokatene anbefaler at vi ikke går så langt, men hvis vi ikke blir enig i år så blir det rettsak. Vi har vært hos familievernkontoret. Jeg ønsker ikke mer i hverdagen, men ferier. Spørsmålet var ja, om man kunne gå til retten for bare det punkte. Vi går i retten for samvær og ikke henting Anonymkode: 7b48a...7f9
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2016 #16 Skrevet 25. juni 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Jeg har ikke motsagt meg selv. Hun har fremdeles tid på seg og bestemme hvor mye hun ønsker å ha barna da kommunikasjonen går mellom advoktane våre for å bli enige om samvær. Begge advokatene anbefaler at vi ikke går så langt, men hvis vi ikke blir enig i år så blir det rettsak. Vi har vært hos familievernkontoret. Jeg ønsker ikke mer i hverdagen, men ferier. Spørsmålet var ja, om man kunne gå til retten for bare det punkte. Vi går i retten for samvær og ikke henting Anonymkode: 7b48a...7f9 Fra HI " Vi skal snart I retten for å bli enig om samvær. Kan jeg bruke dette som sabotasje da jeg ønsker at hun skal respektere avtalen som blir lagt der ! Den 23.6.2016 at 9.24, AnonymBruker skrev: Kan jeg bruke dette som sabotasje da jeg ønsker at hun skal respektere avtalen som blir lagt der Anonymkode: 7b48a...7f9 Og jeg synes det er merkelig og lite troverdig at du ikke har tatt det opp med advokt og avtalt om hvordan dere skal gå fram i retten. Anonymkode: 634d7...3e6 1
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2016 #17 Skrevet 25. juni 2016 Hvis vi ender i retten så ønsker jeg å bruke det punktet ja, selvfølgelig. Jeg har ikke time hos advokaten igjen før i slutten av mnd og det koster å sende mail så må vente til da med å høre om det går under sabotasje fordi hvis vi ender i retten for å bli enige så vil jeg bruke det, men går da ikke i retten kun på grunn av hentingen. Er ikke akkurat gratis å få hjelp til å løse samvær når vi har forskjellige ønsker. Mor hadde heller aldri skaffet seg en advokat på grunn av problemer med henting. Anonymkode: 7b48a...7f9
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2016 #18 Skrevet 25. juni 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Fra HI " Vi skal snart I retten for å bli enig om samvær. Kan jeg bruke dette som sabotasje da jeg ønsker at hun skal respektere avtalen som blir lagt der ! Og jeg synes det er merkelig og lite troverdig at du ikke har tatt det opp med advokt og avtalt om hvordan dere skal gå fram i retten. Anonymkode: 634d7...3e6 Når forhandlingene ikke kommer noe vei så vil han jo ta opp dette med hva som skjer når vi går inn i den situasjonen. Hentingen er ikke ett punkt i mailene som advokatene sender til hverandre så jeg har ikke snakket med han om det. Eneste jeg har spurt på mail er om hun kan det når jeg ikke ønsker det. Anonymkode: 7b48a...7f9 1
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2016 #19 Skrevet 25. juni 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Er det ett alternativ å gå til retten for å få dømt at mor ikke kan hente på mine dager uten at jeg sier det? Tar de små små saker inn der? Anonymkode: 7b48a...7f9 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hvis vi ender i retten så ønsker jeg å bruke det punktet ja, selvfølgelig. Jeg har ikke time hos advokaten igjen før i slutten av mnd og det koster å sende mail så må vente til da med å høre om det går under sabotasje fordi hvis vi ender i retten for å bli enige så vil jeg bruke det, men går da ikke i retten kun på grunn av hentingen. Er ikke akkurat gratis å få hjelp til å løse samvær når vi har forskjellige ønsker. Mor hadde heller aldri skaffet seg en advokat på grunn av problemer med henting. Anonymkode: 7b48a...7f9 Ikke? derfor du spurte om det? 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Begge advokatene Anonymkode: 7b48a...7f9 Anonymkode: 634d7...3e6
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2016 #20 Skrevet 25. juni 2016 Virker nesten ut som du ønsker at det er det som er situasjonen, men lurer da like mye på om en advokat hadde tatt en så liten sak å støttet den helt frem til retten. Første møtet anbefalte han hvor mye jeg skulle gå for når det kom til samvær og at jeg ikke måtte gå inn for å ville ha for mye så tror ikke han hadde støttet meg i den grunnen alene. Anonymkode: 7b48a...7f9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå