EvaLena Skrevet 23. juni 2016 #1 Skrevet 23. juni 2016 Jeg tegnet medlemskap i den klubben i September, 1 års bindingstid. Jeg liker å lese bøker, men ikke alt. Problemet er at flere ganger så har jeg ikke fått medlemsbladet i posten, så jeg evt kan avbestille. Så dukker boka opp i postkassa og jeg må returnere den. Dette må jeg betale porto for selv, som jeg synes er sure penger. Enkelte av bøkene er blitt sendt uten returskjema, kun bok og faktura. Har skrevet Mail til de om dette, men får ikke svar fra de. Så nå gidder jeg ikke sende flere Mail. Jeg sa også på posten en gang at de ble sendt tilbake mot at klubben betalte retur. Det kunne koste meg dyrt hvis klubben satte seg på bakbeina. Derfor betalte jeg da også. Er det flere som opplever dette i disse bokklubbene eller er jeg bare svært uheldig? Gleder meg iallefall til det året har gått, da skal jeg meldes ut og samtidig be de om å aldri ringe meg igjen.
NumberSix Skrevet 23. juni 2016 #2 Skrevet 23. juni 2016 Har du ikke profil på nettsiden til Bokklubben, der kan du gå inn og avbestille.
EvaLena Skrevet 23. juni 2016 Forfatter #3 Skrevet 23. juni 2016 4 minutter siden, NumberSix skrev: Har du ikke profil på nettsiden til Bokklubben, der kan du gå inn og avbestille. Jo, jeg har det. Problemet er at jeg ikke er så ofte innom der i og med at de skal sende ut medlemsbladet. Jeg har klart å avbestille 2 bøker ved å gå inn der. Skulle ikke vært nødvendig å måtte følge med så veldig når de har medlemsblader. Er vel bare å logge inn hver uke frem til September egentlig. Jeg bare irriterer meg grønn av systemet de har og at de attpåtil ikke GIDDER å svare på mailer fra meg. Derfor lurte jeg bare på om andre opplever dette også.
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2016 #4 Skrevet 23. juni 2016 Det skal være en innstilling på bokklubben sine nettsider hvor du kan velge å få hovedbokvarsel på epost, og gå inn på nettsidene og avbestille. Jeg har vært medlem i godt over et år og kun fått en bok jeg glemte å avbestille. Anonymkode: f696b...5a7
NumberSix Skrevet 23. juni 2016 #5 Skrevet 23. juni 2016 Registrer deg slik at du får mail hver gang det kommer ny bok, så ordner det seg.
EvaLena Skrevet 23. juni 2016 Forfatter #6 Skrevet 23. juni 2016 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det skal være en innstilling på bokklubben sine nettsider hvor du kan velge å få hovedbokvarsel på epost, og gå inn på nettsidene og avbestille. Jeg har vært medlem i godt over et år og kun fått en bok jeg glemte å avbestille. Anonymkode: f696b...5a7 Da skal jeg se om jeg finner det varslet du nevner her, takk for tips 😊
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2016 #7 Skrevet 23. juni 2016 Jeg er også medlem av bestselgerklubben, har aldri fått meldlemsblad. Men får varsel på epost hver gang det kommer ny bok, så da er det bare å avbestille. Den blir sendt til min epostadresse som jeg har lagret på min side. Anonymkode: 5166a...9c8
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2016 #8 Skrevet 23. juni 2016 jeg savner nobooksAnonymkode: 29aed...d61
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå