Gå til innhold

Fitfager yay or nay?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Vi alle vet hvordan hun er. Noen mener hun er useriøs, mens andre tror på bullshittet hun skriver. Jeg liker henne ikke. Men hvis hun er useriøs, hvordan er hun rundt familien? De har garantert sett innleggene hennes. De vet nok at hun har fått mye hat. Familien hennes bør være flaue over at hun legger ut bilder av ja... Nedentil og faktisk hele kroppen. 

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Selvfølgelig spiller hun. Hvorfor mener du familien bør være flaue? 

Anonymkode: 217a9...6be

• Liker 2
Skrevet
33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Eh kanskje med tanke på hvordan hun utleverer seg på bloggen? Hadde du gitt tommel opp om det var din datter som utleverte seg som fitfager gjør? Spill eller ei jeg er ivertfall flau på hennes vegne.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hun lever av å legge ut nakenbilder av seg selv og å skrive fullstendig idiotiske ting på Internett. Det er kanskje ikke det man håper at den håpefulle skal leve av.

Anonymkode: 9312c...e6f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vel, i motsetning til de fleste andre norske bloggere så har hun funnet sin nisje.

Og det slår an, som bare det. Tipper den jenta der drar inn en 6-sifret sum hver mnd. Flott :)

Om hun skal være flau/skamme seg eller ikke, beror vel på hva slags forhold hun selv har til det. Slutt å være så dømmende.

Skal man også dømme alle skuespillere som har vært nakne på film da og eller? For å ikke snakke om de som har vært nakne, OG simulert sex.. For jeg ser nemlig ikke forskjellen!

"Jamen skuespillere gjør det jo som en del av et yrke"? Der gjelder da jaggu meg den tøsen her og :)

Anonymkode: 7624a...f9d

AnonymBruker
Skrevet
53 minutter siden, candykiss skrev:

Eh kanskje med tanke på hvordan hun utleverer seg på bloggen? Hadde du gitt tommel opp om det var din datter som utleverte seg som fitfager gjør? Spill eller ei jeg er ivertfall flau på hennes vegne.

Jeg og, flau på hennes vegne, men akkurat det får meg samtidig til å respektere henne :) Tøff jente.

Anonymkode: 7624a...f9d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...