Gå til innhold

Tenner yngre jenter på eldre menn?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Om du er en jente på 20 år, kan du tenne på en mann i 30-årene? Jeg lurer, fordi en jente (20) flørtet med mannen min (35). Synes selv at det er stor aldersforskjell! 

Anonymkode: 81642...6a9

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei, jeg personlig kunne ikke det når jeg var 20.

Anonymkode: a881f...951

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Nei, overhodet ikke.

Jeg er attraktiv for likealdrende og har lite sans for de av  eldre menn som forsøker sjekke opp meg og venninnene mine.

Typisk at de kommer med stikk til sine jevnaldrende kvinner og jeg er klok nok til å syntes det er stygt.   Sånn ellers - jeg foretrekker atletiske kropper og det faller mye tyngre for eldre. En halvgamling  (I mine øyne  )som må pumpe 6dg I uken for "å henge med"   , nope.       Hadde jeg vært mindre pen,  hatt små  mentale issues etc så kunne det hende jeg måtte ta meg til takke med en eldre.

Per idag?  Et hav av deilige jevnaldrende tilgjengelig. 

Anonymkode: a9c75...19a

• Liker 3
Skrevet (endret)

.

Endret av Feyfeyhey
AnonymBruker
Skrevet

Jeg var 17 da jeg ble sammen med min nåværende ektemann. Han var 27 og hadde to barn. Så aldersforskjellen er uproblematisk.

Jeg har dog aldri tent på gifte menn.

Anonymkode: b37c3...f88

Skrevet

Da jeg var ung hadde jeg null problem med å gå 20 år opp i alder.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Liker nordmenn lutefisk?

Spørsmålet ditt er ugyldig, ts. Du kan ikke generalisere hva yngre jenter tenner på.

Anonymkode: 6f293...d22

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja, det gjør de! Har "alltid" likt menn rundt 35 best, helt fra jeg var tenåring og vennene mine lurte på hva jeg så i disse gamle mennene..

Anonymkode: 52928...9ee

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ja, det gjør de! Har "alltid" likt menn rundt 35 best, helt fra jeg var tenåring og vennene mine lurte på hva jeg så i disse gamle mennene..

Anonymkode: 52928...9ee

Snakk for deg selv.

Anonymkode: 50fde...19c

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg gjorde det ja. Var stappa full med daddy issues! :ler: Med andre ord likte jeg dem fordi de vekka ungen i meg, og det kan jeg ikke se kan være særlig sexy. 

Anonymkode: f417b...be7

AnonymBruker
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Om du er en jente på 20 år, kan du tenne på en mann i 30-årene? Jeg lurer, fordi en jente (20) flørtet med mannen min (35). Synes selv at det er stor aldersforskjell! 

Ja! jeg er 26. Har tidligere hatt et forhold til en mann på 38, men tent på menn opp til rundt 45. Ingen daddy issues, jeg synes bare de er på alle måter mer attraktive enn unge menn på min egen alder.

Anonymkode: 5ea9e...b3e

AnonymBruker
Skrevet

For min del: ja. 

Anonymkode: a86c6...db1

AnonymBruker
Skrevet

Jeg gjorde ikke det. Måten eldre menn la an på meg(var kanskje 18-20) var både ekkelt og ubehagelig,og jeg synes ikke at det var noe attraktivt ved dem. Det at jeg var veldig sjenert tolket de som at jeg var interessert,og ofte tok de ikke et nei for et nei.

En venninne holdt på med en som var over 30 da vi gikk på videregående,og jeg husker at jeg synes det var rimelig spesielt.

Den eldste jeg har vært sammen med har vært 6 år eldre,og jeg synes det er mer enn nok. Ville aldri vært sammen med noen som var 20+ eldre nå som jeg er over 30 heller.

Anonymkode: 40912...653

• Liker 2
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Uansett alder er det ufint å flørte med mannen din med deg tilstede, men ja selvfølgelig. Syntes en haug med men I 30 årene var attraktive da jeg var 20-ish

Skrevet

35 er ikke gammelt, og en person på 35 er lett attraktive for yngre voksne. Såfremt man er i form og alt det der.

Det er imidlertid for stor aldersforskjell for et "sunt" forhold, men tiltrekning tar jo ikke det i betraktning. Man er tiltrukket av noen uavhengig av om det er en god ide, eller overhodet en mulighet, å bli sammen med dem. 

• Liker 1
Skrevet (endret)

Alder har ikke altfor mye å si, men om det teller vil jeg tippe det stort sett blir en negativ når aldersforskjellen begynner å bli stor. Det spørs jo også helt hvor man vil med det. Av og til er flørting bare flørting, og da skal det vel litt til før det blir et problem. Er vel egentlig enig med Marie90. Det er først når man skal etablere seg og skape et liv sammen at problemene potensielt kan dukke opp. Så lenge begge er voksne, oppegående mennesker, og det ikke er noe skjevt maktforhold der (lærer/elev, leder/ansatt, etc.) må vel folk få gjøre som de vil.

Var mange kvinner på 30-40 jeg synes var attraktive da jeg var 20.

Endret av Okapi
AnonymBruker
Skrevet

Ja. Var selv 18 da jeg ble sammen med min nåværende samboer. Jeg er nå 22 og han er 31. 

MEN, jeg har aldri tent på gifte menn. 

Anonymkode: a92b8...c8c

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 27 og mannen min er 39. Vi ble sammen da jeg var 20, så fullt mulig

Det var faktisk han som hadde noe imot og date en på min alder, haha, men så forsto han at jeg var moden for min alder så gikk det bra gitt

Anonymkode: 5ada8...d4b

• Liker 1
Skrevet

Mannen min er 5 år eldre enn meg. Jeg tenner på ham fordi det er mannen min, men tenner ikke på menn om aldersforskjellen begynner å bli særlig mer enn det. Da blir det for min del et for stort generasjonsskille. Eldre menn (og damer) forfaller litt etter litt, og når de begynner å nærme seg alderen til pappa - nei, det hadde aldri gått.

Som tenåring leste jeg TOPP, der de ofte hadde blider/plakater av Orlando Bloom, Johnny Depp, Colin Farrell etc, og "se så sexy!". Jeg tenkte bare "meh", fordi 1) de er uoppnåelige 2) aldersforskjellen er altfor stor

Gjest Tom/Loki
Skrevet

Jeg gjorde det ikke når jeg var 20.

Men å skrive eldre mann er vell litt feil, når man er i 30 årene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...